آغاز پویش قرآنی «مَنَّ الله»
کد خبر: 4039127
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳

آغاز پویش قرآنی «مَنَّ الله»

پویش قرآنی «مَنَّ الله» با موضوع فرازخوانی آیه 164 سوره آل عمران به‌مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم(ص) در شهر اراک برگزار می‌شود.

ویش قرآنی «مَنَّ الله»به گزارش ایکنا، پویش قرآنی «مَنَّ الله» با موضوع فراز خوانی قرآن به‌مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم(ص) به صورت مردمی و با مشارکت جامعه قرآنی شهر اراک برگزار می‌شود.

این پویش با محوریت آیه ۱۶۴ سوره آل عمران «لَقَدْ مَنَّ اللَّهُ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ إِذْ بَعَثَ فِيهِمْ رَسُولًا مِنْ أَنْفُسِهِمْ يَتْلُو عَلَيْهِمْ آيَاتِهِ وَيُزَكِّيهِمْ وَيُعَلِّمُهُمُ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ وَإِنْ كَانُوا مِنْ قَبْلُ لَفِي ضَلَالٍ مُبِينٍ؛ به يقين خدا بر مؤمنان منت نهاد [كه] پيامبرى از خودشان در ميان آنان برانگيخت تا آيات خود را بر ايشان بخواند و پاكشان گرداند و كتاب و حكمت به آنان بياموزد قطعا پيش از آن در گمراهى آشكارى بودند»، ویژه نوجوانان شهر اراک در گروه سنی 7 تا 18 سال برگزار می‌شود.

داوری این پویش را محمدباقر نشیبا، پیشکسوت فعال در عرصه قرآن، مجید جیریایی، قاری ممتاز و حسین محمدی، قاری ممتاز بر عهده دارند. از شرایط شرکت در این پویش می‌توان به مدت زمان قرائت که باید حداکثر 90 ثانیه و همراه با معرفی در پایان تلاوت باشد و همچنین ضبط با تلفن همراه و حداکثر در 3 فراز اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند تا نهم اسفندماه آثار خود را به شماره  09186942934  در پیام‌رسان شاد ارسال کنند. همچنین در پایان از آثار برگزیده تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha