درخشش عکاس ایکنا در جشنواره ابوذر سمنان
کد خبر: 4040641
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱

درخشش عکاس ایکنا در جشنواره ابوذر سمنان

مسعود محقق، عکاس ایکنای سمنان موفق به کسب دو مقام برگزیده در پنجمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر استان شد.

کسب دو مقام برگزیده توسط عکاس ایکنا سمنان در جشنواره ابوذر

به گزارش ایکنا از سمنان، آیین اختتامییه پنجمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر، استان سمنان، شب گذشته، 14 اسفند با حضور سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، فرمانده سپاه استان سمنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان و جمعی از مدیران و اصحاب رسانه استان برگزار شد.

یادآور می‌شود مسعود محقق، عکاس و تصویربردار خبرگزاری ایکنا سمنان در بخش عکس خبری با موضوع کرونا یکی از مقام‌های برگزیده را کسب کرد، همچنین هیئت داوران جایزه بخش مستند تلویزیونی پنجمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر را به اثر مسعود محقق با موضوع «رانش زمین در روستای حسین‌آباد کالپوش» اهدا کرد.

پنجمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر استان سمنان در 12 موضوع کرونا و رسانه، روحیه جهادی، گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، مدیریت بر فضای مجازی، جهش تولید، جهاد و بصیرت و موضوع آزاد در 12ساختار گزارش، مصاحبه، تیتر، مقاله، یادداشت، عکس خبری، کاریکاتور، پادکست، مستند رادیویی، گزارش خبری، مستند تلویزیونی و تولیدات موبایلی مردمی برگزار شد.

یادآور می‌شود که بالغ بر 854 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که با نظر هیئت داوران، 39 اثر به عنوان اثر برتر معرفی و با حضور مسئولان تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha