اتهام‌زنی علیه مقاومت راه به جایی نخواهد برد
کد خبر: 4050256
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱
شیخ نعیم قاسم:

اتهام‌زنی علیه مقاومت راه به جایی نخواهد برد

معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان با تأکید بر بی‌نتیجه ماندن اتهام زنی علیه مقاومت، این اتهام زنی را در راستای منافع رژیم صهیونیستی توصیف کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان که در مراسم یادبودی در حسینیه شهرک عباسیه در حضور جمعی از علما، بزرگان و شخصیت‌های لبنانی سخن می‌گفت، تصریح کرد: برخی به بهانه تأثیر سلاح مقاومت بر وضعیت کشور آن را نقد می‌کنند، اما در واقع آن‌ها نمی‌خواهند چنین نیرویی در برابر رژیم صهیونیستی قرار داشته باشد، سرزمین‌های اشغالی را آزاد کند یا در برابر این رژیم از مردم محافظت کند.

به گفته شیخ نعیم قاسم، این افراد جرأت مخالف با مقاومت را ندارند اما به بهانه تأثیر سلاح مقاومت بر وضعیت مردم کشور، مخالفت خود را با آن اعلام می‌کنند، حال آنکه می‌دانند سلاح مقاومت تأثیر نامناسبی بر مردم وضعیت کشور ندارد.

وی تأکید کرد: حزب‌الله نیز مانند تمام مردم لبنان تابع قوانین بوده و در انتخابات شرکت می‌کند و ممکن است شکست خورده یا پیروز می‌شود اما از سلاح خود در راستای سوءاستفاده از قدرت بهره نمی‌برد.

معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان تأکید کرد: این اتهام زنی‌ها به مقاومت راه به جایی نمی‌برد چرا که پیشینه مقاومت در تمام زمینه‌ها درخشان است. به طوری که هیچ‌کس نمی‌تواند ما را به فساد، حیف‌ومیل بیت‌المال یا ارتکاب کارهای شنیع متهم کند.

انتهای پیام
captcha