اعزام نوجوانان زاهدانی به مناطق‌ عملیاتی جنوب‌ کشور
کد خبر: 4045031
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

اعزام نوجوانان زاهدانی به مناطق‌ عملیاتی جنوب‌ کشور

مدیر قرارگاه‌ مردمی تحول‌ اجتماعی سیستان‌وبلوچستان گفت: 80 نوجوان پسر حاشیه‌ شهر زاهدان در قالب اردوی‌ راهیان نور به مناطق‌ عملیاتی جنوب‌ کشور اعزام شدند.

کاروان راهیان نورمهدی‌ رستگارنیا، مدیر قرارگاه‌ مردمی تحول‌ اجتماعی سیستان‌وبلوچستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا از زاهدان با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، بیان کرد: کاروانی متشکل از 80 نوجوان از محلات‌ حاشیه‌ شهر  زاهدان که در حوزه‌ فرهنگی فعال هستند، در قالب دو اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب‌ کشور اعزام شدند تا به مدت یک هفته از  نقاط مختلف در نظر گرفته بازدید به‌عمل آورند.

وی ادامه داد: این‌ کاروان به همت قرارگاه‌ مردمی تحول‌ اجتماعی و جبهه‌ مردمی، فرهنگی‌ و اجتماعی انقلاب‌ اسلامی سیستان‌وبلوچستان و با هدف آشنایی بیشتر قشر نوجوان با دفاع‌ مقدس، وقایع‌ جنگ، زندگی‌ شهدا، ترویج فرهنگ‌ ایثار‌ و شهادت، کادرسازی‌ فرهنگی جبهه‌ انقلاب‌ اسلامی در مساجد حاشیه‌ شهر زاهدان به مناطق‌ عملیاتی جنوب‌ کشور اعزام شده‌اند.

رستگارنیا یادآور شد: زیارت مزار سپهبد‌ شهید حاج‌ قاسم‌ سلیمانی، اجرای مسابقات و برنامه‌های مختلف فرهنگی به همراه اهدای جوایز‌ معنوی، مادی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این اردوی هفت روزه است.

انتهای پیام
captcha