هر روز با ایکنا در مسابقه پیامکی «سخن قرآن» شرکت کنید
کد خبر: 4046359
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

هر روز با ایکنا در مسابقه پیامکی «سخن قرآن» شرکت کنید

ستاد اقامه نماز در ماه مبارک رمضان مسابقه بزرگ پیامکی سخن قرآن و مسابقه سراسری کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام علی(ع) را برگزار می‌کند که علاقه‌مندان با مراجعه روزانه به سرویس اجتماعی ایکنا می‌توانند در مسابقه سخن قرآن شرکت کنند.

هر روز با ایکنا در مسابقه بزرگ پیامکی «سخن قرآن» شرکت کنید

حامد صالحی، مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور در گفت‌وگو با ایکنا، از برگزاری مسابقه پیامکی «سخن قرآن» در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این مسابقه به صورت روزانه در ماه مبارک رمضان از طریق سایت و شبکه‌های اجتماعی ستاد اقامه نماز منتشر می‌شود که حاوی سوالاتی از سخنان حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز در خصوص قرآن، روزه، نماز و دعا است.

صالحی افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند هر روز با مراجعه به سایت ستاد اقامه نماز به نشانی www.namaz.ir، خبرگزاری ایکنا(سرویس اجتماعی) و یا شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، ایتا، سروش، بله سوالات را دریافت کنند و فقط عدد گزینه مورد نظر خود را بدون هیچ کلمه اضافی به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۷ ارسال کنند.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز در خصوص قرعه کشی و اعلام نتایج نیز گفت: قرعه‌کشی به صورت روزانه و نتایج آن در عید سعید فطر از طریق پایگاه اطلاع رسانی و شبکه‌های اجتماعی اعلام خواهدشد که در پایان به ۱۵۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه به قید قرعه جوایز نفیس اهدا می‌شود.

هر روز با ایکنا در مسابقه بزرگ پیامکی «سخن قرآن» شرکت کنید

وی اضافه کرد: ستاد اقامه نماز به منظور بهره‌مندی از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان در مطالعه محتوای سودمند مسابقه سراسری کتابخوانی با عنوان نماز در سیره و سخن امام علی(ع) را نیز به صورت سراسری و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان تا پایان اردیبهشت ماه در تمامی استان‌های کشور و دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌کند.

صالحی در خصوص نحوه شرکت در این مسابقه نیز اعلام کرد: علاقه‌مندان گروه سنی ۱۸ سال و بالاتر می‌توانند در مهلت تعیین شده جهت مطالعه کتاب و شرکت در آزمون مسابقه از تاریخ ۲۰ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ در قالب شرکت کننده آزاد یا کارکنان دستگاه‌های اجرایی در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.

وی گفت: آزمون مسابقه به صورت مجازی و از طریق سامانه محراب به نشانی mehr.Namaz.ir  در مدت زمان تعیین شده برگزار می‌شود و نتایج مسابقه در تاریخ ۲۱ خرداد مصادف با میلاد با سعادت امام رضا(ع) از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir  و وبگاه‌های دستگاه‌های اجرایی مشارکت کننده اعلام خواهدشد.

صالحی یادآور شد: شرکت‌کنندگانی که به ۹۰ درصد سؤال‌های مسابقه پاسخ صحیح داده باشند به مرحله قرعه‌کشی راه یافته و از میان آنان به قید قرعه به ۱۱۰ نفر هدایای ارزنده‌ای از سوی ستاد اقامه نماز تقدیم خواهدشد. شرکت‌کنندگان می‌توانند کتاب مسابقه را در قالب کتاب فیزیکی یا فایل الکترونیکی به روشهای زیر دریافت کنند:

نسخه الکترونیکی فایل PDFکتاب با بیش از ۸۰% تخفیف به قیمت 10 هزار تومان، قابل تهیه فقط از فروشگاه اینترنتی ستاد اقامه نماز به نشانی ketab.namaz.ir، نسخه فیزیکی کتاب با ۵۵% تخفیف به قیمت 25 هزار تومان از طریق فروشگاه مرکزی ستاد اقامه نماز، عاملین فروش در استان‌های منتخب کشور و نیز فروشگاه اینترنتی ستاد به نشانی namazstore.ir.

هر روز با ایکنا در مسابقه بزرگ پیامکی «سخن قرآن» شرکت کنید

انتهای پیام
captcha