برگزاری جلسات تفسیر قرآن در امامزادگان البرز
کد خبر: 4046596
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

برگزاری جلسات تفسیر قرآن در امامزادگان البرز

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز از برگزاری جلسات تفسیر قرآن در بقاع متبرکه امامزاده حسن(ع) و امامزاده محمد(ع) کرج خبر داد و گفت: مفسر این جلسات از شهر قم دعوت شده است.

 جلسه تفسیر قرآن

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعباس مسعودی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در 25 بقعه متبرکه استان، اظهار کرد: قرائت روزانه دعای ابوحمزه ثمالی و جزءخوانی قرآن کریم از جمله برنامه‌هایی است که با محوریت اجرای این طرح در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: همچنین به‌مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(س) در روز دهم ماه مبارک رمضان برنامه «خدیجه مادر امت» و به‌مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) و شب‌های قدر برنامه‌های پربار و متنوعی درنظر گرفته شده است.

وی گفت: همچنین یک مفسر قرآن کریم از شهر مقدس قم دعوت شده تا به صورت ثابت هر روز ظهر در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) و مغرب در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) برنامه تفسیر قرآن کریم داشته باشد.

مسعودی تصریح کرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان نیز در صورت تمایل به برگزاری جلسات تفسیر قرآن برای کارکنان می‌توانند از ظرفیت این مفسر قرآن استفاده کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان البرز در پایان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان برای پاسخ به شبهات مردم فضایی جذاب با حضور مبلغان دینی فراهم شده تا جوانان و نوجوانانی که در وجودشان شبهاتی درباره مسائل دینی دارند بتوانند پاسخی برای سؤال‌های خود بیابند.

انتهای پیام
captcha