صدور و تمدید ۷۹۸ فقره پروانه اشتغال به کار مهندسی، کاردانی و معمار تجربی ساختمان
کد خبر: 4049002
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳
معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان خبر داد:

صدور و تمدید ۷۹۸ فقره پروانه اشتغال به کار مهندسی، کاردانی و معمار تجربی ساختمان

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان‌وبلوچستان گفت: ۷۹۸ فقره پروانه اشتغال به کار مهندسی، کاردانی و معمار تجربی ساختمان سال ۱۴۰۰ با هدف اعتباربخشی به جامعه مهندسی حرفه ای و معمار تجربی و رونق تولید مسکن در محدوده شهرهای تحت پوشش این اداره کل صادر و تمدید شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از اداره ارتباطات‌واطلاع‌رسانی اداره کل راه‌وشهرسازی استان سیستان‌وبلوچستان، ابوالفضل‌ مهدیار، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان‌وبلوچستان، 23 فروردین در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر یک هزار و ۶۹۶ نفر عضو پروانه‌دار در هفت رشته عمران، مکانیک، برق، معماری، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مشغول فعالیت هستند.

وی اظهار کرد: پروانه اشتغال به کار در نظام مهندسی شاخص بسیار خوبی برای ادامه کار مهندسان با تجربه و نیز ورود به کار و حرفه برای مهندسان جوان استان است.

مهدیار از رشد ۱۷ درصدی صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی ساختمان در سال گذشته نسبت به سال ۹۹ در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: صدور و تمدید پروانه‌های نظام مهندسی ساختمان سال گذشته استان، زمینه ساز اشتغال هزار نفر در این استان شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان‌وبلوچستان با اشاره به اهمیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و  تکلیف اداره کل راه‌وشهرسازی شمال استان برای احداث ۹۶ هزار واحد مسکونی این طرح، گفت: بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در جامعه مهندسی ساختمان استان می تواند زمینه‌ساز افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات به متقاضیان طرح‌های ملی مسکن شود.

انتهای پیام
captcha