رسانه‌ها میدان‌دار ارتقای فرهنگی و اعتقادی جامعه باشند
کد خبر: 4050374
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

رسانه‌ها میدان‌دار ارتقای فرهنگی و اعتقادی جامعه باشند

استاندار فارس از رسانه‌ها خواست که سال ۱۴۰۱ که با بهار قرآن همراه شده است را به فال نیک گرفته و میدان‌دار ارتقای فرهنگی و اعتقادی جامعه باشند.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس، شب گذشته، 28 فروردین در مراسم ضیافت افطار بسیج رسانه و آغاز به کار پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این استان، با تصریح اینکه امروز شاهد ثبات دین هستیم نه دین‌گریزی، بر لزوم تلاش رسانه برای رشد و ارتقای شرایط کنونی و ترویج مبانی دینی تأکید کرد.

وی از رسانه‌ها خواست که سال ۱۴۰۱ که با بهار قرآن همراه شده است را به فال نیک گرفته و میدان‌دار ارتقای فرهنگی و اعتقادی جامعه باشند تا در پایان سال، جامعه‌ای معتقدتر و مهربان‌تر داشته باشیم.

ایمانیه بر لزوم تلاش رسانه‌ها در ترویج اعتقادات دینی و آداب ملی تأکید کرد و نوروز را یکی از مهم‌ترین آداب ایرانی دانست که اسلام آن را مورد تأیید قرار داده است.

استاندار فارس با بیان اینکه روایاتی وجود دارد که ظهور در یکی از نوروزها اتفاق می‌افتد، بیان کرد: نوروز و آداب این جشن از سوی امام ششم شیعیان هم مورد تأکید بوده است.

وی همچنین گفت: من منکر لزوم وجود جاده و پل و باغ و بستان و دیگر زیرساخت‌ها نیستم اما اگر انسان‌هایی که با یکدیگر دوست و همراه باشند، وجود نداشته باشد، این زیرساخت‌ها به چه کار خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha