نگاهی به برنامه‌های آستان امامزاده حیدر(ع) در ماه رمضان
کد خبر: 4050434
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

نگاهی به برنامه‌های آستان امامزاده حیدر(ع) در ماه رمضان

مدیر آستان مقدس امامزاده حیدر(ع) کلاک گفت: در راستای اجرای طرح قرار دوازدهم و ضیافت الهی، در طول ماه مبارک رمضان در امامزاده حیدر فعالیت‌های خوبی از جمله افطاری ساده، پاسخگویی به سؤالات دینی، جزءخوانی و انس با قرآن، و همچنین کمک به نیازمندان انجام می‌شود.

ماه رمضان

ابوالقاسم سیفی، مدیر آستان امامزاده حیدر منطقه کلاک شهرستان کرج، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: اجرای طرح ضیافت الهی در امامزاده حیدر(ع) با حضور یک مبلغ دینی اعزام شده از استان قم، به‌صورت روزانه در طول ایام ماه مبارک رمضان، در صحن و شبستان امامزاده انجام می‌شود.

وی افزود: مراسم جزءخوانی قرآن کریم و محافل انس با قرآن به‌صورت روزانه به‌صورت عمومی در شبستان امامزاده بعد از نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود، همچنین به‌صورت جداگانه در اتاق فرهنگی امامزاده محفل جزءخوانی و تفسیر قرآن کریم برای حدود 40 نفر از بانوان نیز در نظر گرفته شده است.

مدیر آستان امامزاده حیدر(ع) کلاک توضیح داد: نمازهای جماعت در امامزاده دایر است و پس از اتمام نماز مغرب و عشا سخنرانی‌های مذهبی توسط روحانی امامزاده برگزار و از ابتدای ماه مبارک رمضان همه روزه از روزه‌داران با افطاری ساده پذیرایی می‌شود.

وی درخصوص اجرای طرح قرار دوازدهم ادامه داد: از سوی امامزاده حیدر(ع) همواره در زمینه اطعام و کمک به ایتام و نیازمندان فعالیت‌های خوبی انجام شده است، همچنین درخصوص اجرای طرح قرار دوازدهم به جد پای کار آمدیم تا در ماه مبارک رمضان حدود 110 بسته معیشتی و حمایتی به‌دست نیازمندان برسانیم.

انتهای پیام
captcha