6 مربی فعال حفظ قرآن در یزد برتر کشوری شدند
کد خبر: 4050492
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

6 مربی فعال حفظ قرآن در یزد برتر کشوری شدند

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد با اشاره به اجرای طرح شناسایی و تجلیل از ۱۱۴ مربی فعال حفظ قرآن کریم در سطح کشور، از معرفی و تجلیل 6 یزدی در این طرح خبر داد.

محمود میرجلیلی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزدحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به اجرای طرح شناسایی و تجلیل از ۱۱۴ مربی فعال حفظ قرآن کریم در سطح کشور اظهار کرد: این طرح سال گذشته در استان یزد دنبال شد که 100 پرونده مربی فعال حفظ قرآن مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: از این تعداد 19 نفر توانستند حد نصاب نمره لازم را کسب کنند و مدارک آنها به کمیته کشوری طرح مذکور ارسال شد که در نهایت 6 نفر از مربیان فعال حفظ قرآن کریم در استان یزد توانستند در سطح کشور به عنوان برتر معرفی و تجلیل شوند.

میرجلیلی بیان کرد: حجت‌الاسلام محمدکاظم صباغی، معصومه و زهرا ثقفی، سید ماشاالله موسوی، امیر میرجلیلی و شمسی شایق، مربیان فعال استان یزد هستند که در طرح شناسایی و تجلیل از 114 مربی فعال حفظ قرآن کریم معرفی و تجلیل شدند.

انتهای پیام
captcha