کمپین رمضانی آمازون و مستر کارت برای اطعام نیازمندان
کد خبر: 4051526
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳

کمپین رمضانی آمازون و مستر کارت برای اطعام نیازمندان

شرکت تجارت الکترونیک آمازون و شرکت خدمات مالی آمریکایی چندملیتی «مستر کارت» طرحی مشترک به منظور اطعام افراد نیازمند در ماه رمضان آغاز کرده‌اند.

همکاری آمازون و مسترکارت در ماه رمضان با هدف کاهش گرسنگیبه گزارش ایکنا به نقل از  The Fintech Times، براساس این طرح، به ازای هر معامله‌‌ای که مشتریان آمازون در امارات با استفاده از کارت‌های اعتباری شرکت مستر کارت انجام می‌دهند، این شرکت به اندازه ارزش یک وعده غذایی از طریق برنامه جهانی غذای سازمان ملل (WFP) به افراد نیازمند اهدا می‌کند.

مستر کارت و برنامه جهانی غذا امیدوارند تا ارزش یک میلیون وعده غذایی(اغذیه مدرسه) را برای کودکان آسیب‌پذیر و محروم منطقه فراهم کنند.

مصطفی قاسم، معاون بازاریابی و ارتباطات، Mastercard MENA، گفت: مستر کارت و برنامه جهانی غذا به جوامع در سراسر جهان کمک می‌کنند تا گام‌های مهمی برای شکستن چرخه گرسنگی و فقر برای نسل‌های آینده بردارند.

مجید یحیی، نماینده برنامه جهانی غذا در شورای همکاری خلیج فارس هم گفت: از آنجایی که تعداد افراد نیازمند به غذا، به دلیل درگیری‌ها، تغییرات آب و هوایی و پیامدهای کووید-19 به طور تصاعدی در حال افزایش است، هر روز میلیون‌ها کودک در سراسر جهان گرسنه به مدرسه می‌روند.

استفانو مارتینلی، مدیر خرده‌فروشی GCC آمازون MENA، گفت: ما بسیار مفتخریم که می‌توانیم از کارهای مهمی که مستر کارت و برنامه جهانی غذا برای کمک به کودکان نیازمند در طول ماه مبارک رمضان انجام می‌دهند، حمایت کنیم.

از سال 2012، مستر کارت و شرکای آن در مجموع 33.4 میلیون دلار به برنامه جهانی غذا از طرق مختلف کمک کرده‌اند.

این کمپین تا انتهای ماه مبارک رمضان که در 1 می (11 اردیبهشت) به پایان می‌رسد، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha