آمادگی بیش از ۵۰ نقطه سیستان‌وبلوچستان برای راهپیمایی روز قدس
کد خبر: 4052881
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

آمادگی بیش از ۵۰ نقطه سیستان‌وبلوچستان برای راهپیمایی روز قدس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: در بیش از ۵۰ نقطه استان سیستان‌وبلوچستان ساماندهی و سازماندهی رسمی برای برپایی مراسم روز قدس صورت گرفته است، ضمن اینکه حرکت‌های خودجوش مردمی در نقاط مختلف ادامه دارد.

عباس‌ صفدری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سیستان‌وبلوچستانعباس‌ صفدری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان گفت: مراسم روز جهانی قدس امسال همزمان در سراسر استان و همگام با سایر نقاط میهن اسلامی باشکوه هرچه تمام‌تر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این مطلب که اهمیت روز جهانی قدس امسال را بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری به جهت فداکاری‌های فراوانی که مردم مظلوم فلسطین در شرایط کنونی در مقابله با دشمنان از خودشان نشان می‌دهند و هم به سبب اوج رذالت‌های رژیم صهیونسیتی بالا دانست.

صفدری با تأکید بر این مطلب که مراسم روز جهانی قدس در دو سال اخیر به جهت شیوع بیماری کرونا گسست داشته است، ادامه داد: امسال این برنامه در روز جمعه ۹‌ اردیبهشت‌ماه با رعایت موازین بهداشتی، مردم حضور بسیار گسترده ای در صحنه خواهند داشت.

این مسئول تصریح کرد: در بیش از ۵۰ نقطه استان سیستان‌وبلوچستان ساماندهی و سازماندهی رسمی برای برگزاری این مراسم باشکوه صورت گرفته است، ضمن اینکه حرکت‌های خودجوش مردمی در نقاط مختلف ادامه دارد و در حال افزایش تعداد نقاط جهت بزرگداشت این روز هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان روز جهانی قدس در سال‌جاری را روز فریاد آزادی فلسطین و حمایت از آرمان‌های آزادی قدس شریف و روز فریاد خشم و نفرت و انزجار و برائت امت بزرگ رسول الله، علیه تجاوز، تعدی، نسل کشی رژیم جعلی و منفور صهیونیستی برشمرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با مقدمات انجام شده هماهنگی‌های صورت گرفته و آمادگی موجود مردم حضور منسجم و به موقع در راهپیمایی داشته باشند تا یک بار دیگر این نمایش حضور مشت محکمی باشد بر دهان دشمنان و معتمدین اسلام، چرا که امروز توجه به قدس، توجه خاص و ویژه‌ای است و موضوع قدس مسئله اول جهان است و راهپیمایی روز قدس محور وحدت امت اسلامی است.

صفدری در پایان گفت: مراسم تجمع مردمی و آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت ۱۰صبح روز جمعه 9 اردیبهشت‌ماه از میدان آزادی و در مسیر خیابان آزادی و تقاطع خیابان‌های آزادی و امام خمینی ادامه خواهد داشت و سخنران محوری در جایگاه پایانی سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha