روز‌ قدس اعلام همبستگی با آرمان‌های فلسطین است
کد خبر: 4053195
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

روز‌ قدس اعلام همبستگی با آرمان‌های فلسطین است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر با بیان اینکه روز جهانی قدس به عنوان یکی از میراث‌های ماندگار امام خمینی(ره) اهمیتی راهبردی دارد، گفت: در روز‌ قدس که روز اعلام همبستگی با آرمان قدس‌ و فلسطین است بر اهمیت فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام تأکید می‌شود.

نعیم اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقا.مت بسیج سپاه نیکشهر حجت‌الاسلام نعیم اربابی، مسئول نمایندگی‌ ولی فقیه در ناحیه‌ مقاومت بسیج  سپاه نیکشهر در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان گفت: روز جهانی قدس به عنوان یکی از میراث‌های ماندگار امام خمینی(ره) اهمیتی راهبردی دارد.

وی افزود:‌ در واقع، در روز‌ قدس که روز اعلام همبستگی با آرمان قدس‌ و فلسطین است بر اهمیت فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام تأکید و از این طریق، توطئه دیرینه صهیونست‌ها برای به فراموشی سپردن آرمان قدس خنثی می‌شود.

حجت‌الاسلام نعیم اربابی در ادامه بیان کرد: امسال درحالی روز قدس برگزار می‌شود که از یک سو رژیم صهیونیستی بیش از پیش در مسیر افول و فروپاشی قرار گرفته و از سوی دیگر در کنار عادی سازی روابط سران مرتجع برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی، شاهد تقویت روز افزون مقاومت در فلسطین و دستیابی آن به توازن تهدید و وحشت در برابر صهیونیست‌ها هستیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر تصریح کرد: برگزاری هرچه باشکوه‌تر روز قدس، تأکیدی برحمایت از مقاومت به عنوان بهترین راه حل مسئله فلسطین و به منزله روحیه بخشی به مبارزان راه آزادی قدس شریف است.

انتهای پیام
captcha