روز جهانی قدس بزرگترین و باشکوه‌ترین نماد اتحاد مسلمانان جهان‌است
کد خبر: 4053378
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴

روز جهانی قدس بزرگترین و باشکوه‌ترین نماد اتحاد مسلمانان جهان‌است

معاون فرهنگی قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق کشور گفت: روز جهانی قدس بزرگترین و باشکوه‌ترین نماد اتحاد مسلمانان جهان در برابر زورگویی‌های نظام سلطه و دفاع از منافع و حقوق ضایع شده جهان اسلام است که در این روز مراسم متعددی در حمایت از فلسطینیان برگزار می‌شود.

سرهنگ بختیاری معاون فرهنگی قرارگاه قدسسرهنگ پاسدار محمدرضابختیاری، معاون فرهنگی قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب‌شرق کشور در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس نامگذاری شد، روز مقدسی که در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان یادگار ماندگار امام راحل(ره) برای حمایت از فلسطین تعیین شده تا مسلمانان جهان برای حمایت از مردم فلسطین و کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی راهپیمایی کنند.

وی افزود: روز جهانی قدس بزرگترین و باشکوه‌ترین نماد اتحاد مسلمانان جهان در برابر زورگویی‌های نظام سلطه و دفاع از منافع و حقوق ضایع شده جهان اسلام است که در این روز مراسم متعددی در حمایت از فلسطینیان برگزار می‌شود.

سرهنگ بختیاری ادامه داد: در این روز مسلمانان جهان اسلام به صورت هماهنگ و متحد به حمایت از مظلومین جهان بویژه مردم قهرمان فلسطین به پا خواسته و انزجار خود را از ظلم و زورگویی در تمام دنیا اعلام می‌کنند.

وی با حمایت از انتفاضه مردم فلسطین گفت: قدس شریف محور وحدت امت اسلامی در جهان به شمار رفته و پاسداری از آن وظیفه همه مسلمانان است.

این مسئول با اشاره به این مطلب که مسئله فلسطین، همچنان باید در صدر دغدغه‌ها و مسائل راهبردی جهان اسلام قرار داشته باشد اظهار کرد: روز قدس و تحقق اهداف بلند آن یکی از چشم‌اندازهای بیداری جهان اسلام و آزادی قدس به عنوان نقطه اتکاء و کانون وحدت امت اسلام به شمار می‌رود.

انتهای پیام
captcha