حمایت از فلسطین برای امنیت ملی و منافع ایران است
کد خبر: 4053540
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

حمایت از فلسطین برای امنیت ملی و منافع ایران است

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا گفت: اگر ما از فلسطین حمایت می‌کنیم برای امنیت ملی استقلال و منافع ملی ایران است گفت:

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام‌ علی سعیدی‌ شاهرودی، رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا ظهر امروز 9 اردیبهشت در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در شهر سمنان با بیان اینکه اگر ما از فلسطین حمایت می‌کنیم برای امنیت ملی استقلال و منافع ملی ایران است گفت: شکل‌گیری یک دولت ضد دینی غیردینی با ویژگی نژادپرستی بر منطقه غرب آسیا، ایجاد پایگاهی برای جلوگیری از نفوذ شوروی سابق و چین از اهداف فرانسه و انگلستان بود.

سعیدی شاهرودی با تاکید بر اینکه اما برای اینکه یک‌مهره‌ای را پیدا کنند به عنوان ژاندارم منطقه کلی فکر کردند به این نتیجه رسیدند که قوم یهود آواره و پراکنده هستند متذکر شد: آنها به دنبال سرزمین می‌گردند و ویژگی‌های مدنظر آنان در این قوم و رژیم وجود دارد؛ هم‌نژاد پرست است و هم ضد اسلام و هم سکولار و غیردینی است.

وی گفت: از این رو نقطه تمرکز خود را روی ساماندهی قوم یهود گذاشتند و یکی از چهره‌های یهودی که عضو مجلس انگلستان بود به دولت انگلستان پیشنهاد داد که یک دولت یهودی را در منطقه غرب آسیا پایه‌ریزی کنند.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا متذکر شد: انگلستان دولت یهودی را در منطقه غرب آسیا پذیرفت و گفت تلاش کنید با خریداری اراضی مسلمانان این‌ها را در آنجا اسکان دهید اما بعد جنگ جهانی دوم انگلستان از حمایت از مردم فلسطین دست برداشت و خارج شد و اسلحه‌ها را در اختیار یهودی‌ها قرار دارد و این‌ها شروع به قتل و غارت فلسطین‌ها کردند تا آن‌ها را از منطقه‌شان بیرون کنند و داستان صرف و شتیلا قصه پر غصه‌ای این‌که از یادها نمی‌رود.

سعیدی شاهرودی با اشاره به اینکه مسئله ما تنها فلسطین نیست و مسئله تنها مقابله با رژیم صهیونیستی نیست یادآور شد: آمریکا از صدسال قبل برای سلطه بر جهان برنامه‌ریزی کرده و نقطه استراتژیکی که آمریکا مدنظر داشته تسلط بر غرب آسیا است و از این رو آمریکا جایگزین فرانسه و انگلستان بر منطقه غرب آسیا شد.

رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا درباره راهبرد نظامی آمریکا و بوش نیز گفت: در بعد نظامی آمریکا وارد منطقه شد و علنی جنگ بالکان، جنگ اول و دوم عراق، جنگ افغانستان و اشغال آن، جنگ غزه، جنگ 33 روزه ، و اینهایی جنگ‌هایی بود که آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی راه انداختند و سران آمریکا به دنبال خاورمیانه بزرگ بودند و تئوری آنها این بود اگر ما سوریه را بزنیم، عراق را بزنیم، ایران را بزنیم، سرنوست اسرائیل چه می‌شود؟ قطعاً حزب‌الله آرام نمی‌نشیند و ممکن است به اسرائیل حمله کند و از این رو طرح ریختند اول حزب الله را از صحنه خارج کنند و بعد سوریه و بعد عراق و در آخر ایران. بدون تردید ایران هدف اصلی در این تهاجم نظامی آمریکا هدف اصلی بود منتها آمریکا توان لازم را نداشت.

به گفته وی؛ برخی با اسلام و انقلاب مخالفند ولی می‌گویند در این دویست سیصد سال گذشته ایران مورد حمله قرار گرفته و بخشی از ایران جدا و تجزیه شده است. ولی به تعبیر این تحلیل‌گران که اسلام و انقلاب را قبول ندارند می‌گویند رهبری ایران را نگذاشته کشور تجزیه شود و آنرا حفظ کرده است.

سعیدی با تاکید بر اینکه استقلال و امنیت ایران برای ما مهم است افزود: رهبری با اتکای به خدا و مردم توانسته ایران را از درنده‌های بدخیم حفظ کند و نگذارد آسیبی برسانند. این جنگها اکثراً متوجه ما بود اما رهبری با تدابیر خود جلوی این توطئه‌ها را گرفت.

انتهای پیام
captcha