رزقی که در نمایشگاه قرآن قم آماده و تقدیم بانوان شد
کد خبر: 4053865
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱

رزقی که در نمایشگاه قرآن قم آماده و تقدیم بانوان شد

مسئول گروه جهادی هیئت شهیده انقلاب گفت: سعی کردیم در نمایشگاه با توزیع حدیث‌های قدسی بین دختران و بانوان بازدیدکننده از نمایشگاه و به خصوص غرفه، برای دقایقی یک ارتباط معنوی بین بانوان و آیات قرآن ایجاد کرده و میزبان محفل گفت‌وگوی خداوند با بانوان و دختران باشیم.

زهرا حسینی، مسئول گروه جهادی هیئت شهیده انقلاببه گزارش ایکنا از قم، به نقل از ستاد خبری نمایشگاه قرآن کریم «بر آستان بهشت» زهرا حسینی، مسئول گروه جهادی هیئت شهیده انقلاب در سخنانی در خصوص توزیع حدیث‌های قدسی که در غرفه حجاب و عفاف عرضه می‌شد، گفت: ما در این نمایشگاه با توجه به اینکه نمایشگاه تخصصی قرآن است یک رزقی را به نام حدیث قدسی، با توجه به آیات و مفاهیم آن‌ها که گاهی بسیار انرژی‌بخش است آماده کرده و به بانوان مراجعه‌کننده به غرفه تقدیم می‌کنیم.
 
وی ادامه داد: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید:«وَ إِذَا سَأَلَكَ عِبَادِى عَنِّى فَإِنّى قَرِيبٌ أُجِيبُ دَعْوَةَ الْدَّاعِ إِذَا دَعَانِ فَلْيَسْتَجِيبُواْ لِى وَ لْيُؤمِنُوا بِى لَعَلَّهُمْ يَرْشُدُونَ‏، و هرگاه بندگانم از تو درباره من پرسند (بگو:) همانا من نزدیكم؛ دعاى نیایشگر را آنگاه كه مرا مى‏‌خواند پاسخ مى‏‌گویم. پس باید دعوت مرا بپذیرند و به من ایمان آورند، باشد كه به رشد رسند.»
 
حسینی گفت: ما سعی کردیم در نمایشگاه با توزیع حدیث‌های قدسی بین دختران و بانوان بازدیدکننده از نمایشگاه و به خصوص غرفه، برای دقایقی سبب یک ارتباط معنوی و حس خوب بین بانوان و آیات قرآن و یا به عبارتی میزبان محفل گفت‌وگوی خداوند با بانوان و دختران باشیم.  
 
وی با اشاره به اینکه هر شب حدود 300 تا 400 حدیث قدسی به بازدیدکنندگان تقدیم شد، گفت: مکان انتخابی نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های گذشته از مقبولیت بیشتری برخوردار بود، چراکه در جوار حرم مطهر حضرت معصومه(س) بود و شاهد استقبال خوبی بودیم.
 
مسئول گروه جهادی هیئت شهیده انقلاب با اشاره به اینکه قرآن کریم هدیه‌ای الهی و دفترچه راهنمای ماست که باید همیشه همراه ما باشد، یادآور شد: یکی از مشاوره‌هایی که همیشه به دختران و بانوان در خصوص حجاب و عفاف دارم این است که معمولا هر محصولی که ما خریداری می‌کنیم یک دفترچه راهنما دارد. به‌طور مثال حتی یک تلفن همراه یک دفترچه راهنما دارد، که دفترچه راهنمای من بعنوان یک انسان کتاب قرآن است و باید بر اساس آن بدانم که چه اعمالی را انجام بدهم، از زبانم چگونه استفاده کنم و پوشش من باید چگونه باشد.
انتهای پیام
captcha