حماس و جهاد اسلامی: از مدافعان قدس و در رأس آن رهبر ایران متشکریم
کد خبر: 4053960
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۶

حماس و جهاد اسلامی: از مدافعان قدس و در رأس آن رهبر ایران متشکریم

رهبران حماس و جهاد اسلامی از آزادگان سراسر جهان و رهبران جبهه مقاومت و در راس آن‌ها رهبر معظم انقلاب اسلامی برای برپایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، ابوحمزه، سخنگوی نظامی گروه سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: حضور جمعیت میلیونی آزادگان جهان در لبیک به ندای قدس امیدها برای آزادی فلسطین و شکست رژیم صهیونیستی را بیشتر کرد.

وی ضمن قدردانی از برپایی راهپیمایی‌های روز جهانی قدس توسط آزادگان سراسر جهان و بالا رفتن پرچم دفاع از قدس در میادین همه دنیا، گفت: به همه نیروهای محور مقاومت و رهبران محترمی که در خصوص این مناسبت سخن گفتند، درود می‌فرستم که در راس آن‌ها حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است.

ابوحمزه تاکید کرد: امروز مقاومت بیش از هر زمان دیگری استوار ایستاده و با دشمن صهیونیستی در غزه، جنین، قدس و همه شهرهای اشغالی در نبرد به سر می‌برد.

سخنگوی سرایا القدس افزود: عملیات شهرک صهیونیست نشین ارئیل هدیه‌ای از جانب ملت فلسطین به همه آزادگان در روز جهانی قدس بود.

یحیی السنوار، رئیس حماس در غزه نیز گفت: ما در محور قدس در آمادگی کامل برای دفاع از مسجدالاقصی به سر می‌بریم و هر گونه تعرض به مسجدالاقصی به معنای جنگ منطقه‌ای و دینی است.

وی با بیان اینکه اگر جنگ منطقه‌ای دینی علیه صهیونیست‌ها شکل بگیرد، تر و خشک با هم می‌سوزند، گفت: ما از جمهوری اسلامی ایران از رأس آن حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تا رئیس جمهور و نیز ملت ایران برای دفاع از قدس قدردانی می‌کنیم.

السنوار با بیان اینکه نبرد با رژیم صهیونیستی پس از ماه مبارک رمضان هرگز تمام نخواهد شد، گفت: این نبرد با تلاش‌های رژیم اشغالگر برای تقسیم زمانی مسجدالاقصی شروع خواهد شد.

وی افزود: در اولین حمله موشکی در جریان جنگ آزادسازی فلسطین ۱۱۱۱ موشک به سمت اشغالگران شلیک خواهد شد.

انتهای پیام
captcha