حزب الله: پیروزی کامل بر رژیم صهیونیستی به اذن خدا نزدیک است
کد خبر: 4053900
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳

حزب الله: پیروزی کامل بر رژیم صهیونیستی به اذن خدا نزدیک است

حزب الله لبنان عملیات استشهادی بامداد امروز در شمال کرانه باختری را ستود و تأکید کرد که با بیداری ملت فلسطین و ادامه راه مقاومت، پیروزی کامل بر رژیم صهیونیستی به اذن پروردگار نزدیک است.

به گزارش ایکنا به نقل از المنار، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات دلیرانه در شهرک ارئیل مؤید اراده ملت مقاوم فلسطین برای رویارویی با رژیم اشغالگر و دفاع از خود و مقدسات خود با همه ابزارهای در دسترس است.

در این بیانیه آمده است: این عملیات و دیگر عملیات‌های قهرمانانه قبلی و مقابله رزمندگان با همه تلاش‌های صهیونیست‌ها برای یورش به شهرها و محله‌هایشان، بیداری ملت فلسطین و آمادگی دائمی آن را برای رویارویی با رژیم اشغالگر و ماشین جنایتکار آن را نشان می‌دهد.

حزب الله لبنان گفت: راه مقاومت و مبارزه تا آزادسازی سرزمین و کسب پیروزی کاملی که به اذن پروردگار نزدیک خواهدبود، ادامه خواهد داشت.

رسانه‌های عبری‌زبان بامداد امروز، شنبه از هلاکت یک نگهبان امنیتی صهیونیست در عملیات تیراندازی نزدیک ورودی شهرک آرئیل نزدیک به شهر «سلفیت» در شمال کرانه باختری خبر دادند.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نگهبان امنیتی که در تیراندازی ورودی شهرک آرئیل زخمی شده بود به بیمارستان منتقل شد، اما کادر پزشکی در نجات جانش ناکام بودند.

رسانه‌های عبری می‌گویند، دو جوان فلسطینی مسلح با یک خودروی سوزوکی پلاک اسرائیل، خود را به ورودی شهرک ارئیل رسانده و شروع به تیراندازی کردند و به دنبال آن ارتش اسرائیل با تجهیزات و نیرو به محل حادثه اعزام شد؛ اما عاملان تیراندازی را شناسایی نکرده است.

گروه‌های فلسطینی انجام این عملیات استشهادی توسط فلسطینیان را تبریک گفتند.

انتهای پیام
captcha