اجرای برنامه رمضانی همنشینی با قرآن در اندونزی + عکس
کد خبر: 4054141
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

اجرای برنامه رمضانی همنشینی با قرآن در اندونزی + عکس

آستان مقدس امام حسین(ع) پنجمین برنامه سالانه «المبیت مع القرآن»(همنشینی با قرآن) را در قالب برنامه‌های رمضانی در جاکارتا، پایتخت اندونزی راه‌اندازی کرد.

اجرای برنامه رمضانی همنشینی با قرآن آستان مقدس حسینی در اندونزی/آماده

به گزارش ایکنا، مرکز تبلیغات بین‌المللی قرآن وابسته به آستان مقدس امام حسین(ع) از طریق شعبه‌های خود در اندونزی پنجمین برنامه سالانه «المبیت مع القرآن»(همنشینی با قرآن) را با حضور ده‌ها دانشجوی این رشته و در قالب برنامه‌های رمضانی در جاکارتا، پایتخت اندونزی راه‌اندازی کرد.

عبدالله بیک، مسئول شعبه مرکز در جارکارتا گفت: در چارچوب فعالیت‌های قرآنی برنامه‌ریزی شده در ماه مبارک رمضان که این شعبه برای دانشجویان خود اختصاص می‌دهد، مسئولین ما برنامه المبیت مع القرآن را به اجرا گذاشتند که یکی از برنامه‌های مهم سالانه تحت نظارت آستان مقدس حسینی است که برای پنجمین سال متوالی برگزار می‌شود و هدف از آن اجرای ارزش‌ها و مفاهیم اخلاقی برگرفته از قرآن کریم و پیاده کردن آن در زندگی روزمره ماست.

بیک افزود: شعبه مرکز تبلیغات بین‌المللی قرآن آستان مقدس حسینی در جاکارتا به مدت سه روز میزبان برنامه المبیت مع القرآن است که حدود 60 دانشجوی دختر و پسر در آن شرکت می‌کنند و شامل حفظ قرآن کریم و تقویت تلاوت است.

مسئول شعبه مرکز در جاکارتا گفت: از جمله این برنامه‌ها، اجرای مسابقات و بازی‌های قرآنی، آموزش حفظ قرآن کریم، آموزش قرائت صحیح سوره‌های فاتحه و قدر به همراه تفسیر سوره فاتحه و سوره حجرات علاوه بر تمرینات عملی و همچنین موضوع‌های مختلف مرتبط با سیره اهل بیت(ع) از جمله تماشای فیلمی است که در مورد فضایل حضرت علی(ع) صحبت می‌کند.

انتهای پیام
captcha