گسترش همکاری اندونزی و کامبوج در حوزه گردشگری حلال
کد خبر: 4052593
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

گسترش همکاری اندونزی و کامبوج در حوزه گردشگری حلال

دولت اندونزی از طریق برگزاری کارگاه‌های آموزشی، همکاری خود را با کامبوج در حوزه گردشگری حلال گسترش می‌دهد.

به گزارش ایکنا  به نقل از وزارت امور خارجه اندونزی، سودیرمان هاسنگ، سفیر اندونزی در کامبوج، هنگام افتتاح کارگاه آموزشی گردشگری حلال اساسی گفت: با اعمال الزامات حلال در محصولات و خدمات، کامبوج قادر خواهد بود با بیش از 2 میلیارد مصرف‌کننده مسلمان در سراسر جهان ارتباط برقرار کند.

سفیر اندونزی افزود: بر اساس گزارش وضعیت جهان اسلام 2020/2021، مسلمانان در سال 2019، 2.02 تریلیون دلار در بخش‌های غذایی، دارویی، آرایشی، مد، مسافرت و رسانه/تفریح ​​هزینه کرده‌اند. اگر کامبوج بتواند نیازهای محصولات و خدمات را برای مسافران و مصرف‌کنندگان مسلمان برآورده کند، مسلم است که حدود 237.53 میلیون مسلمان اندونزیایی مشتریان بالقوه محصولات کامبوج خواهند بود.

در این کارگاه که با حضور حدود 30 شرکت کننده و تعدادی شرکت‌کننده آنلاین از وزارت گردشگری کامبوج برگزار شد، سخنرانان به‌طور اساسی در مورد ماهیت و اهمیت محصولات و خدمات حلال صحبت کردند.

کاتیو محمد نوسری، معاون وزارت گردشگری کامبوج، از سفارت اندونزی برای برگزاری کارگاه‌هایی که می‌تواند کمیت، کیفیت و مهارت نیروی انسانی در گردشگری را افزایش دهد، قدردانی کرد.

به گفته نوسری، وزارت گردشگری کامبوج در حال آماده شدن برای استقبال از گردشگران خارجی پس از همه‌گیری است و طرح بازیابی توسعه گردشگری 2021-2025 را با تمرکز بر کیفیت آموزش و مهارت‌آموزی مطابق با استانداردهای داخلی و خارجی برای پاسخگویی به نیازهای اشتغال در این بخش بررسی می‌کند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha