پیام تبریک مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور به جهادگران
کد خبر: 4055041
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

پیام تبریک مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور به جهادگران

سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی در پیامی به مناسبت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی نوشت: امروز بسیج سازندگی با میدان‌داری گروه‌های جهادی تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور، با حضور آگاهانه، تعیین‌کننده، متعهدانه و با بصیرت خود، تجلی عشق و دلدادگی و نماد عزت، اقتدار، ولایتمداری، ایثار و فداکاری در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته است.

سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج سازندگی، سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور به مناسبت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی پیام تبریکی صادر کرد که در ادامه متن این پیام را می‌خوانید.

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

۱۷ اردیبهشت ۱۳۷۹ یادآور یکی از تدابیر تاریخی، آینده‌ساز و حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای عزیز بود که بافرمان معظم له سازمان بسیج سازندگی تشکیل گردید. راه‌اندازی سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که به‌عنوان نماد محرومیت‌زدایی، جریان جهادی و خدمت به، ولی نعمتان انقلاب اسلامی در مقاطع حساس و مهم کشور است.

بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت انقلاب اسلامی جوانان ایران اسلامی است و توانسته با تفکر جهادی در عرصه‌های موردنیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

امروز بسیج سازندگی با میدان‌داری گروه‌های جهادی تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور، با حضور آگاهانه، تعیین‌کننده، متعهدانه و با بصیرت خود، تجلی عشق و دلدادگی و نماد عزت، اقتدار، ولایتمداری، ایثار و فداکاری در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و همچنان هوشمندانه در صحنه خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران با تبعیت از فرامین و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، مجاهدت و تلاش مخلصانه داشته؛ که روزبه‌روز نیز شاهد گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی در بین جوانان ایران اسلامی باشیم.

بحمدالله بسیج سازندگی در دوران خدمت خود توانسته با نگاه به توان جهادگران متعهد و متخصص و توجه به ظرفیت‌ها و استعداد‌های درونی کشور و بافرهنگ و تفکر بسیجی و عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا در جهت تحقق آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی همچون محرومیت‌زدایی و کمک به مستضعفین گام‌های بزرگ و پرافتخاری را بردارد. از جمله این افتخارات می‌توان به راه‌اندازی و هدایت بیش از ۴۲ هزار گروه جهادی ثبت شده در سامانه اطلس، آغاز طرح جامع محرومیت‌زدایی مردم پایه در ۱۰ هزار و ۲۸۳ روستا و هزار و ۸۷ محله در طول ۴ سال، ایجاد ۳۲ مجمع جهادی استانی و ۵۴۳ شورای جهادی شهرستانی(که همه آن با انتخابات خود گروه‌های جهادی شکل‌گرفته‌اند و نمایندگی ۴۲ هزار گروه جهادی را ۵۴۳ شهرستانی و ۳۲ استانی انجام می‌دهند)، راه‌اندازی ۱۹۰ قرارگاه جهادی عملیاتی تاکنون، تدوین نظام‌نامه جهادی‌ها و تنظیم سند تحول جهادی، افتتاح بیش از ۱۷۰ هزار پروژه عمرانی و محرومیت‌زدائی کوچک و بزرگ در مناطق محروم کشور، تهیه و توزیع بیش از ۲۰ میلیون بسته کمک مؤمنانه، آزادسازی ۱۱۰۰۰ زندانی، ۷۰۰۰۰ جهیزیه و خدمات ۱۵ گانه نهضت کمک مؤمنانه، راه‌اندازی و افتتاح ۲۶۰۰۰ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زای مردمی با ۱/۳۰۰ میلیون عضو، شناسایی و حمایت از ۴۳۵ قطب محصولات مزیت دار منطقه‌ای و ... اشاره کرد که همگی مرهون تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه جهادگران بسیجی است؛ لذا امروز پس از گذشت بیش از ۲۰ سال از عمر خود با درک شرایط کشور و نیاز به حمایت بیش‌ازپیش، ولی نعمتان انقلاب اسلامی، حرکت در مسیر حمایت از این عزیزان را رسالت اصلی خود می‌داند و با تمام توان خود برای تحقق این اصل مهم پرشتاب حرکت خواهد کرد.

تردیدی نیست عملیات روانی و هجمه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان و استکبار جهانی و بدخواهان داخلی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حقیقت مقابله باصلابت، موفقیت و نقش‌آفرینی تعیین‌کننده و مخلصانه جهادگران در صحنه محرومیت‌زدایی و استقلال کشور بوده که بحمدالله با هوشمندی و بصیرت ملت فهیم ایران اسلامی، عقیم و ناکارآمدی آن بر همگان روشن و مشخص‌شده است.

در پایان امید است دولت محترم مردمی با رویکرد خوب و پرقدرت خود در عرصه خدمت‌رسانی از توان جهادگران عزیز در پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق شعار‌های خود نهایت بهره را ببرد.

اینجانب ضمن عرض تبریک این روز فرخنده و مبارک از تلاش‌های همه جهادگران، اعضای شوراها، مجامع و قرارگاه‌های جهادی کشور سپاسگزارم. دعای خیر امام زمان(عج الله تعالی فرجه الشریف) و نائب برحقش بدرقه راه و زندگیتان باد.

سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور»

انتهای پیام
captcha