سبک زندگی شهدا بهترين الگوی زندگی مؤمنانه است
کد خبر: 4055354
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

سبک زندگی شهدا بهترين الگوی زندگی مؤمنانه است

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس، سبک زندگی شهدا را بهترین الگو و شاخص برای زندگی مؤمنانه توصیف کرد و از هنرمندان و اصحاب رسانه خواست تا با تولید آثار فرهنگی و هنری فاخر این نوع سبک زندگی را برای نسل جوان تبیین کنند.

دیدار جانشین فرماندهی سپاه فجر با خانواده شهدای روحانی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حسن عبدالله‌زاده، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس، امروز، 18 اردیبهشت در دیدار با خانواده شهدای روحانی استان با بیان اینکه عزت، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون حماسه‌آفرینی شهداست، گفت: ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت به خصوص برای نسل نوجوان و جوان کشور رسالت اصلی دست‌اندرکاران دستگاه‌های فرهنگی و هنری است.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه و هنرمندان متعهد و انقلابی با تولید آثار فرهنگی و هنری فاخر سَبکِ زندگی شهدا را که بهترین الگو و شاخص برای زندگی مومنانه و سعادت در دنیا و آخرت است برای جامعه و نسل جوان تبیین کنند.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با تأکید بر اهمیت و لزوم دیدار و رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا، گفت: دیدار منظم و مستمر با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و تلاش در راستای پیگیری امور و حل مشکلات ایشان وظیفه مهم مسئولان و مدیران است.

حجت‌الاسلام بهرامی‌نسب، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان فارس نیز در این دیدار با بیان اینکه کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید روحانی به میزبانی شهر مقدس قم برگزار می‌شود، گفت: شهدای روحانیون و طلاب در دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود بجا گذاشتند و این کنگره با هدف پاسداشت یاد و خاطره ایشان و تکریم خانواده‌های شهدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha