تأکید حزب الله بر ضرورت مقابله با ایدئولوژی مخرب تکفیری
کد خبر: 4055397
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳

تأکید حزب الله بر ضرورت مقابله با ایدئولوژی مخرب تکفیری

حزب الله لبنان ضمن محکوم کردن حمله تروریستی علیه ارتش مصر در صحرای سینا گفت، اقدام گروه‌های تروریستی با هدف منحرف کردن توجهات از سمت تروریسم صهیونیستی است و از همین رو باید با ایدئولوژی مخرب تکفیری مقابله شود.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، حزب الله امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به شدت حمله تروریستی علیه پایگاهی از نیروهای ارتش مصر در صحرای سیناء را محکوم و همبستگی کامل خود را با ملت برادر مصر اعلام می‌کنیم.

در این بیانیه آمده است: آنچه گروه‌های تروریستی انجام داده‌اند با هدف تضعیف ثبات و امنیت مصر، انحراف توجهات از سمت تروریسم صهیونیستی در فلسطین و بازگرداندن منطقه به کوره نزاع و درگیری‌های داخلی است.

بر اساس این بیانیه، حزب الله مواضع قبلی خود مبنی بر لزوم مقابله با ایدئولوژی مخرب تکفیری، منزوی ساختن آن و مقابله علمای مسلمان با آن و اتخاذ تمامی اقدامات پیشگیرانه در سراسر جهان اسلام برای مقابله عملی و سیاسی با آن را یادآور می‌شود.

در پایان این بیانیه آمده است: از خداوند متعال برای شهدا رحمت و علو درجات و برای مجروحان علو درجات مسئلت داریم و تسلیت و همدردی عمیق خود را با ملت برادر مصر و خانواده‌های شهدا ابراز می‌داریم.

سخنگوی ارتش مصر روز شنبه از کشته شدن ۱۱ نفر در جریان عملیات خنثی‌سازی یک حمله تروریستی در شرق کانال سوئز خبر داد.

وی در این باره اعلام کرد که در جریان عملیات مذکور، یک افسر و ۱۰ سرباز این کشور کشته شدند.

نیروهای مسلح مصر در این باره اعلام کرد که تروریست‌های مذکور به یک تأسیسات آب شیرین کن حمله کردند که در جریان آن ۵ تَن هم زخمی شده‌اند.

ارتش مصر اعلام کرد که در نهایت موفق به خنثی‌سازی اقدام تروریست‌ها شده است.

انتهای پیام
captcha