عرصه تعلیم و تربیت به میدان جنگ با دشمن تبدیل شده است
کد خبر: 4055749
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی:

عرصه تعلیم و تربیت به میدان جنگ با دشمن تبدیل شده است

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه در عرصه تعلیم و تربیت در میدان جنگ با دشمنان قرار داریم، گفت: دشمنان ما امروز در صدد تغییر ذائقه فکری و فرهنگی مردم و ایجاد شبهه و تردید در اذهان هستند که در این شرایط تربیت و ساختن انسان‌هایی که سنگرنشین انقلاب باشند اقدامی مهم و اساسی است.

حاجی صادقی

به گزارش ایکنا به نقل از سپاه نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در مراسم تجلیل و تکریم استادان و مربیان سپاه که در سالن همایش‌های ولایت ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، اظهار کرد: اهتمام به تعلیم و تربیت همواره خوب است و شأن ربوبی دارد، اما در زمانی که دشمنان به جنگ علم آمده‌اند عمل جهادی محسوب می‌شود.

وی افزود: دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی ما به این جمع‌بندی رسیده‌اند که انقلاب اسلامی را به هیچ‌وجه نمی‌توان شکست، مگر با شکستن تفکر انقلابی و امروز پای گذاشتن در این میدان جهاد رسالتی خطیر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه در عرصه تعلیم و تربیت در میدان جنگ با دشمنان قرار داریم گفت: دشمنان ما امروز در صدد تغییر ذائقه فکری و فرهنگی مردم و ایجاد شبهه و تردید در اذهان هستند که در این شرایط تربیت و ساختن انسان‌هایی که سنگرنشین انقلاب باشند اقدامی مهم و اساسی است.

حاجی‌صادقی با تأکید بر اینکه تربیت باید روح حاکم بر تمامی اقدامات باشد، اضافه کرد: شهدای والامقام ما معنویت را در عمل به نمایش گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه جامعیت، عامل بودن، برخورداری از روحیه جهادی و اخلاص را از ویژگی‌های مربیان برشمرد و گفت:بصیرت نسبت به حقایق و واقعیت‌ها، نیازشناسی، دشمن‌شناسی، اثرگذاری و منطق قوی، الگوسازی و تسلط مربی به روش‌های مختلف از دیگر ویژگی‌های استاد و مربی برجسته به شمار می‌رود.

انتهای پیام
captcha