هراس 69 درصد صهیونیست‌ها از آینده اسرائیل
کد خبر: 4055977
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

هراس 69 درصد صهیونیست‌ها از آینده اسرائیل

یک نظرسنجی جدید از صهیونیست‌های ساکن سرزمین‌های اشغالی نشان می‌دهد که 69 درصد آنها نسبت به سرنوشت اسرائیل هراس دارند.

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز سه‌شنبه، 20 اردیبهشت اعلام کردند بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی در سرزمین‌های اشغالی، 69 درصد از یهودیان ساکن در این سرزمین‌های اشغالی نسبت به سرنوشت اسرائیل هراس دارند.

روزنامه اسرائیل هیوم به مناسبت نخستین سالروز نبرد سیف‌القدس و در بحبوحه تشدید عملیات‌های استشهادی فلسطینیان علیه صهیونیست‌ها یک نظرسنجی را منتشر کرد و نوشت، در پدیده‌ای نگران‌کننده این نظرسنجی نشان می‌دهد که 75 درصد عرب‌های ساکن اسرائیل تأیید می‌کند که یهودیان حقی در سرزمین فلسطینیان ندارند.

سایت کانال 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز در نظرسنجی کوتاهی درباره میزان امنیت در سرزمین‌های اشغالی گزارش داده است که تقریباً نیمی از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی معتقدند که ساکنان اسرائیل احساس امنیت ندارند.

با تشدید حملات رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان آن طی ماه‌های اخیر در قدس و کرانه باختری، گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرده‌اند که در آماده‌باش کامل برای هر گونه رویارویی با این رژیم اشغالگر هستند.

وزارت بهداشت فلسطین هم شب گذشته اعلام کرده است که ارتش رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری میلادی 50 شهروند فلسطینی را در کرانه باختری و نوار غزه به شهادت رسانده است.

بر اساس این گزارش، استان جنین با 17 شهید و استان نابلس با هفت شهید بیشترین تعداد شهدای حملات رژیم صهیونیستی طی سال جاری میلادی را تقدیم کرده‌‎اند.

در دسامبر گذشته تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم به نظامیان خود اجازه داده به روی فلسطینیانی که سنگ یا کوکتل مولوتوف پرتاب می‌کنند تیراندازی کنند، حتی هنگامی که فلسطینی‌ها مکان درگیری را ترک کرده و خطری متوجه نظامیان صهیونیست نیست.

انتهای پیام
captcha