ضرورت پشتیبانی مالی بانک‌ها از تولیدکنندگان داخلی
کد خبر: 4056141
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹

ضرورت پشتیبانی مالی بانک‌ها از تولیدکنندگان داخلی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان‌وبلوستان گفت: پشتیبانی مالی بانک‌ها برای تأمین کالا و تسهیل در جابجایی کالاها از استانی به استان دیگر بدون اعمال هرگونه محدودیتی انجام شود.

نیکبخت رئیس جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، نشست مشترک قرارگاه امنیت غذایی کشور با حضور امین حسین رحیمی، وزیر دادگستری، سید رضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن، تجارت، سید جواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی و معاونین این سه وزارتخانه، با رؤسای سازمان‌ها و مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه در استان‌های کشور  روز گذشته،20 اردیبهشت به صورت حضوری و ویدئو کنفرانسی به میزبانی وزارت جهادکشاورزی، به منظور هماهنگی بیشتر و اجرای هر چه بهتر طرح مردمی سازی نظام یارانه‌ها و اصلاح نرخ قیمت ها برگزار شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان‌وبلوستان با ارائه گزارشی از هماهنگی بین سازمان جهادکشاورزی و صمت برای کنترل قیمت کالاهای اساسی در بازار سطح استان و رصد و کنترل روزانه قیمت‌ها، گفت: کلید موفقیت این طرح با اجرای کامل زنجیره تأمین، توزیع، بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی است.

محمدعلی نیکبخت خواستار پشتیبانی مالی بانک‌ها برای تأمین کالا و تسهیل در جابجایی کالاها از استانی به استان دیگر بدون اعمال هرگونه محدودیتی شد.

وی گفت: پشتیبانی مالی بانک‌ها برای تأمین به‌موقع کالا توسط تولید کنندگان ضروری است.

انتهای پیام
captcha