تنها راه دوری جامعه از فساد و آلودگی ارتباط با خداست
کد خبر: 4056201
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

تنها راه دوری جامعه از فساد و آلودگی ارتباط با خداست

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل گفت: زمانی جامعه ما دور از فساد و آلودگی خواهد بود که نماز و ارتباط با خدا محقق شود تا تربیت نیروی متخصص و متدین آینده جامعه ما را شکوفا کند.

الله شکر عبدی مدیر ستاد اقامه نماز اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، اله‌شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، ۲۰ اردیبهشت‌ماه، در همایش تجلیل از فرهنگیان پیشکسوت، معلمان و مدیران شهرستان نیر، اظهار کرد: اهالی شهر نیر و فرهنگیان آن انسان‌های مومن، معتقد و باعلم و ایثارگر هستند و حضور در جمع معلمان عزیز که عده زیادی از آنان، زمانی دانش‌آموز خودم بودند افتخار می‌کنم.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل ادامه داد: اگر می‌خواهیم جامعه ما دور از فساد و آلودگی باشد تنها راهش نماز و ارتباط با خداست تا تربیت نیروی متخصص و متدین آینده جامعه ما را شکوفا کند.

عبدی گفت: معلمان دقت داشته باشند رسالت شما در کنار تعلیم و آموزش، تربیت دینی و نمازی دانش‌آموزان بوده و اگر می‌خواهید تربیت واقعی و اسلامی اتفاق بیافتد نباید از این امر مهم غافل بمانید و تنها درسایه آموزش نماز و هدایت در مسیرصحیح اسلامی است که تعلیم واقعی هم اتفاق می‌افتد.

شهرام محمدی، فرماندار شهرستان نیر، در ادامه گفت: آموزش و پرورش امروز محور بوده و توسعه و پیشرفت هر کشوری مرهون آموزش و پرورش آن کشور است، پیروزی و شکست ملت‌ها نیز در گرو آموزش و پرورش است و ما امروز متاثر از دانش و فناوری هستیم که آموزش و پرورش هم بایستی باعنصر فناوری متحول شود.

انتهای پیام
captcha