خدمات ارزشمند دولت مورد توجه قرار گیرد / لزوم نظارت دولت بر قیمت‌ها
کد خبر: 4056349
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴

خدمات ارزشمند دولت مورد توجه قرار گیرد / لزوم نظارت دولت بر قیمت‌ها

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه خدمات ارزشمند دولت مورد توجه قرار گیرد که بدون طرح برجام و ارتباط با کدخدا به دنبال اقدامات اقتصادی است، گفت: یک مساله مهم که باید به آن توجه کنیم این است که با این حرکت دولت چه اتفاقی می افتد؟ در این زمینه، به غیر از شش کالایی که انگشت روی آنها گذاشته شده است، تصور نکنید اتفاق جدیدی قرار است بیفتد.

سید عبدالنبی موسوی فربه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز چهارشنبه 21 اردیبهشت در دیدار با طلاب روحانیون استان خوزستان با تاکید بر همراهی با دولت گفت: تاز مانی که یک دولت رای مردمی دارد وظیفه داریم با دولت همراهی کنیم.

وی با تاکید بر حفظ دستاوردهای یک ماه عبادت و پاکی اظهار کرد: تلاش کنیم این دستاورد را در طول یازده ماه حفظ کنیم و لازمه‌اش استمرار در مراقبت است.

امام جمعه اهواز در ادامه درباره ضرورت جهاد تبیین گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند تحریم نمی‌توانست این گونه در جامعه تاثیرگذار باشد، آنچه می تواند اثر داشته باشد، تحریف واقعیت‌ها است. تحریف بود که توانست سی هزار نفر را در مقابل فرزند پیامبر(ص) به میدان بیاورد.

موسوی فرد با بیان اینکه در مقابل تحریف، جهاد تبیین قرار دارد، گفت: جهاد تبیین، چهار 4 شاخصه دارد: اولین شاخصه جهاد تبیین از نگاه مقام معظم رهبری، فریضه بودن آن است. در هر برهه رسالت ما تبیین است، اما وقتی کم کاری می‌کنیم، رهبر انقلاب آن را به عنوان یک رسالت عمده مطرح می‌کنند. دومین مؤلفه جهاد تبیین این است که یک فریضه قطعی است که باید به آن توجه شود. شاخصه سوم، فوری بودن و شاخصه چهارم عینی آن است. جهاد تبیین، واجب کفایی نیست که از ما ساقط شود. لازمه‌اش این است که فرد بصیرت خود را افزایش بدهد.

موسوی‌فرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع هدفمند کردن یارانه‌ها گفت: برخی انتقاد می‌کنند که بنا نبود قبل از تبیین برای مردم، این اقدام اجرا شود. فرض می‌گیریم که این اتفاق افتاده است، یک مساله مهم که الان باید به آن توجه کنیم این است که با این حرکت دولت چه اتفاقی می افتد؟ در این زمینه، به غیر از شش کالایی که انگشت روی آنها گذاشته شده است، تصور نکنید اتفاق جدیدی قرار است بیفتد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه خدمات ارزشمند دولت مورد توجه قرار گیرد که بدون طرح برجام و ارتباط با کدخدا به دنبال این اقدامات اقتصادی است، گفت: اینکه رهبر انقلاب از پانزده سال گذشته موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند برای این است که بتوانیم در برابر تکانه‌های دنیا اقتصاد خود را ثابت نگه داریم. اقتصاد مقاومتی یعنی تولید داخل و افزایش اشتغال. پس علت اینکه مردم با مشکل مواجهند بی توجهی یا کم توجهی به توصیه رهبر انقلاب است.   

امام جمعه اهواز در ادامه سخنان خود بر لزوم نظارت دولت بر قیمت‌ها تاکید کرد. 

 

انتهای پیام
captcha