سازشکاران، شریک جنایت‌های رژیم صهیونیستی هستند
کد خبر: 4056397
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶
عصائب اهل الحق:

سازشکاران، شریک جنایت‌های رژیم صهیونیستی هستند

جنبش عصائب اهل الحق عراق در واکنش به جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شیرین ابوعاقله، ضمن محکومیت این اقدام، کشورهای عربی عادی کننده روابط با رژیم صهیونیستی را شریک در جنایت‌های این رژیم توصیف کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد الفضائیه، جنبش عصائب اهل الحق عراق با محکومیت این جنایت در بیانیه‌ای تصریح کرد: در راستای سلسله اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی که مغایر با همه ارزش‌ها و قوانین است، شیرین ابوعاقله، خبرنگار فلسطینی در حین انجام وظیفه خود در پوشش خبری یورش نظامیان صهیونیست به شهر اشغالی جنین به ضرب گلوله این اشغالگران به شهادت رسید.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما این جنایت فجیع را که به شهادت خبرنگاری منجر شد، محکوم می‌کنیم.

وی نقش مشهودی در آشکار ساختن جنایت‌های اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی داشت. ما از نهادهای بین‌المللی و سایر کشورهای دنیا می‌خواهیم ضمن مقابله با این تخلفات غیرانسانی، رژیم دشمن و غاصب صهیونیستی را به دلیل مسئولیت این رژیم در انجام این جنایت‌ها به محاکمه بکشانند.

این جنبش خطاب به حاکمان کشورهایی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی‌سازی کرده‌اند، گفت: باید این واقعیت را درک کنید که شما نیز شریک جنایت‌های بی‌شرمانه و ضد بشری این رژیم هستید.

جنبش عصائب اهل الحق تأکید کرد: این جنایت‌های وحشیانه، قدرت نیروهای مقاومت که مخالف با موجودیت این رژیم اشغالگر هستند را کمتر نخواهد کرد.

در پایان این بیانیه آمده است: نشانه‌های نابودی این رژیم پدیدار شده و فروپاشی آن به یاری خداوند متعال نزدیک است.

 

انتهای پیام
captcha