هیئت، هویت و شناسنامه جامعه است
کد خبر: 4056985
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶
حجت‌الاسلام قمی:

هیئت، هویت و شناسنامه جامعه است

رئیس سازمان‌ تبلیغات اسلامی با بیان اینکه هیئت، راه سوق دادن جامعه به حیات طیبه است، هیئت را هویت و شناسنامه جامعه دانست و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری هیئت کانون جهاد تبیین است.

هیئت، هویت و شناسنامه جامعه استبه گزارش خبرنگار ایکنا، مراسم اختتامیه اولین مهرواره هوای نو ویژه برگزیدگان سال هیئت و تشکل‌های دینی، شامگاه ۲۴ اردیبهشت‌ماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری در محل تالار وحدت تهران برگزار شد.

در ابتدای این‌ مراسم، حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان‌ تبلیغات اسلامی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در رابطه با لزوم بازسازی انقلابی ساختار فرهنگ، اظهار کرد: فروکاستن این ضرورت در تغییرات ساختاری ناروا بوده و به حداقل بسنده کردن است.

وی بیان کرد: امروز لازم است تا رشد و رفعتی بر پایه توحید، محبت و ولایت در جامعه ایجاد شود که مقدمه این رشد، تحول در ساختارهای بین الاذهانی در برابر تحریف و جنگ روایت‌ها است.

حجت‌الاسلام قمی ادامه داد: تببین تواصی به حق و صبر با برنامه‌های تخصصی و زیر زمین‌های حوزوی رخ نمی‌دهد بلکه تببین زینبی به گستره این جامعه با شدت جهاد در برابر دشمن رخ می‌دهد و راه رسیدن به این مجاهدت زینبی نیز هیئت است.

وی با بیان اینکه هیئت، راه سوق دادن جامعه به حیات طیبه است، هیئت را هویت و شناسنامه جامعه دانست و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری هیئت کانون جهاد تبیین است.

رئیس سازمان تبلیغات، هیئت را خیمه گاه و دژ کلمه حق دانست و گفت: هیئت، مروج اسلام ناب یعنی اسلام عاشورایی است. امروز نه فقط مادحین بلکه تک تک افراد هیئتی روشنگر اسلام ناب هستند. مزیت هیئت رجوع به معیار است و معیار نیز زیارت جامعه است.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در رابطه با امام راحل(ره) فرمودند که ایشان به همه فهماندند علی زیستن افسانه‌ای نیست. معیار همه ما علی(ع) است و چنانچه آن بزرگوار معیار باشد، هیچ گاه شک و تردید به دل راه پیدا نمی کند .

حجت الاسلام قمی تصریح کرد: تلاش خادمان فرهنگ دینی ملت امام حسین(ع) تبیین معیارها بوده است. در این مهرواره هر هیئتی شایسته برتری و تقدیر است. امروز به برکت وجود امام(ره) می توانیم در هوای نو هیئت، نفسی تازه کنیم.

انتهای پیام
captcha