مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان اردبیلی برگزار می‌شود
کد خبر: 4057134
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان اردبیلی برگزار می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز استان با حضور 1200 نفر از دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه در 14 رشته به میزبانی ناحیه 2 اردبیل برگزار خواهد شد.

مسابقات قرآن، عترت و نمازبه گزارش ایکنا از اردبیل، غلامحسن خلیلی‌موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، امروز، ۲۵ اردیبهشت‌ماه در جلسه هماهنگی مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در اردبیل، اظهار کرد: آمادگی کامل جهت میزبانی از این مسابقات، توفیق به ساحت مقدس قرآن کریم و میزبانی برای مسابقات وجود دارد.

وی، ضمن تقدیر از حسن میزبانی ناحیه 2 از مسابقات سال گذشته، افزود: مراکز دارالقرآن، مراکز تخصصی فعالیت‌های قرآن، عترت و نماز ادارات آموزش و پرورش بوده و تقویت نقاط قوت و همچنین تقویت مراکز دارالقرآن نواحی و مناطق جزو اولویت‌های اساسی است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، با اشاره به فرآیند برگزاری مسابقات، آمار و اطلاعات مربوط به مسابقات، آثار دریافتی و نحوه اجرای رشته حفظ و حفظ( 5 و 10 جزء)، بیان کرد: مسابقات قرآن، عترت و نماز استان با حضور 1200 نفر از دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه در 14 رشته به میزبانی ناحیه 2 اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha