تکمیل 92 درصد ظرفیت کاروان‌های حج/ فرصت ثبت‌نام تا پایان امروز است
کد خبر: 4057243
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱

تکمیل 92 درصد ظرفیت کاروان‌های حج/ فرصت ثبت‌نام تا پایان امروز است

مشمولان واجد شرایط حج تمتع 1401 فقط تا پایان امروز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند تا در سامانه رزرو، نام نویسی کنند.

تکمیل 92 درصد ظرفیت کاروان‌های حج/ متقاضیان فقط امروز فرصت دارند

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، از ۱۸ اردیبهشت که ثبت نام حج تمتع سال جاری آغاز شده است تاکنون حدود ۹۲ درصد ظرفیت کاروان‌ها تکمیل شده است و متقاضیان با ورود به سامانه رزرو به نشانی tamatoreserve.haj.ir می‌توانند در کاروان‌های حج تمتع امسال ثبت نام کرده‌اند.

واجدین شرایط شامل ثبت نامی‌های کاروان‌های حج سال ۱۳۹۹ که متولد ۱۳۳۶/۰۴/۱۰ و بعد از آن هستند و تاریخ اولیه ثبت نامی آن‌ها قبل از 22 خردادماه 86 است و تاکنون به سامانه مذکور مراجعه نکرده‌اند، فقط تا پایان امروز یکشنبه 25 اردیبهشت ماه فرصت نام‌نویسی دارند.

لازم به ذکر است، پس از سپری شدن این مدت برای تکمیل ظرفیت کاروان‌ها به تناسب سهم هر استان از سایر اولویت‌ها و واجدین شرایط دعوت به عمل خواهد آمد و ثبت نام تا تکمیل ظرفیت کاروان‌ها ادامه دارد.

متقاضیان جدید در محدوده استان خود می‌توانند نسبت به انتخاب کاروان، (صرفا) در ظرفیت‌های خالی آن استان اقدام کنند. بدیهی است با تکمیل ظرفیت ثبت نام متوقف می‌شود.

انتهای پیام
captcha