تمجید از ورزشکار کویتی انصراف داده از مصاف با نماینده رژیم صهیونیستی
کد خبر: 4059088
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳

تمجید از ورزشکار کویتی انصراف داده از مصاف با نماینده رژیم صهیونیستی

بانوی ورزشکار کویتی به منظور اعلام حمایت از آرمان فلسطین و مواضع کشورش در رد سازش، از رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر صهیونیستی انصراف داد.

به گزارش ایکنا به نقل از صدی البلد، خلود المطیری، بانوی شمشیرباز کویتی پس از اینکه نام او در قرعه‌کشی رقابت‌های قهرمانی بین‌المللی تایلند برای رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی درآمد، از شرکت در این رقابت‌ها انصراف داد.

شریفه الغانم، دبیرکل کمیته پارالمپیک کویت، در بیانیه‌ای که روزنامه کویتی الرایه به آن اشاره کرده است، گفت: انصراف خلود المطیری از مسابقات قهرمانی، با مواضع سیاسی و ورزشی کویت که عادی‌سازی را رد می‌کند، مطابقت دارد؛ چرا که رژیم صهیونیستی سرزمین ما فلسطین را غصب کرده است.

وی ادامه داد: انصراف خلود المطیری، قهرمان کویتی صرفاً تصمیم شخصی او نبود، بلکه با تصویب هیئت مدیره کمیته پارالمپیک صورت گرفت و قهرمانان معلول کویتی، روزبه‌روز مواضع افتخارآمیز خود را ثبت خواهند کرد.

فعالان کویتی این اقدام المطیری را تمجید کردند. عبدالله الموسوی، پژوهشگر مسئله فلسطین در این خصوص گفت: کویت به موضع رسمی و مردمی خود ادامه می‌دهد که این باعث افتخار است زیرا عادی‌سازی خیانت و فلسطین آرمان ماست.

اسامه الشاهین، عضو پارلمان کویت هم در توئیتر نوشت: ما به قهرمان کویتی به دلیل مخالفتش با عادی‌سازی روابط ورزشی با باندهای صهیونیستی افتخار می‌کنیم.

محمد السعید، خبرنگار کویتی نیز گفت: اصرار بر انصراف یعنی بازیکنان قهرمان کویتی اصلاً موجودیت رژیم غاصب صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسند.

شافی الهاجری، رئیس فدراسیون ورزشی معلولان کویتی هم گفت: کویت همچنان زیباترین مواضع ملی را در حمایت از آرمان فلسطین به تصویر می‌کشد.

در ماه‌های اخیر ورزشکاران دیگری هم از رشته‌های مختلف در کویت از رویارویی با حریفان صهیونیست برای اعلام حمایت از آرمان فلسطین خودداری کردند.

انتهای پیام
captcha