برگزاری محفل انس با قرآن کریم در خاش
کد خبر: 4059948
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در خاش

به مناسبت چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر محفل انس با قرآن کریم و نشست بصیرتی جهادتبیین با موضوع مسائل سیاسی روز در شهرستان خاش برگزار شد.

شهرستان خاش گلزار شهدابه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر 6 خرداد محفل انس با قرآن کریم و نشست بصیرتی جهادتبیین با موضوع مسائل سیاسی روز در شهرستان خاش برگزار شد.

سروان پاسدار روح الله شجاعی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات و کارمندان بیت المقدس سپاه شهرستان خاش گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد سوم خرداد(سالروز آزادسازی خرمشهر) توسط حوزه مقاومت بسیج بیت المقدس محفل انس با قرآن کریم با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و دفتر حفظ ارزش های انقلاب شهرستان خاش در محل گلزار شهدای گمنام شهرستان برگزار شد.

روح اله شجاعی افزود: در این نشست که اعضای شورای تأمین شهرستان، فرماندهان نظامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و بسیجیان و فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات حضور داشتند پس از برگزاری محفل با شکوه انس با قرآن کریم، نشست بصیرتی جهادتبیین با موضوع مسائل سیاسی روز ایران و جهان توسط امام جمعه معزز شهرستان حضرت حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا دهقان نیز برگزار شد.

شجاعی ادامه داد: امام جمعه با اشاره به سالروز سوم خرداد و تاکید به ایستادگی و پایداری مقاومت مردمی در دوران دفاع مقدس که منجر به فتح خرمشهر و دیگر فتوحات شد بیان کرد: امروز نیز با حضور مردم در عرصه های مختلف نظام جمهوری اسلامی شاهد سربلندی کشور عزیزمان در این برهه از تاریخ می باشیم .

این مسئول ادامه داد: ما نباید از مشارکت و همراهی مردم در صحنه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، نظامی و... غافل شویم و تاثیر این حضور نیز به صورت ملموس در همه امور ظهور می‌کند.

فرمانده حوزه بیت المقدس ایرانشهر ادامه داد: در این نشست بصیرتی بیش از ۳۰ نفر از بسیجیان، فرماندهان و مدیران دستگاه‌های اجرایی سطح شهرستان خاش حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha