ترور شهید خدایی بیانگر شکست استکبار دربرابر جبهه مقاومت است
کد خبر: 4060284
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری:

ترور شهید خدایی بیانگر شکست استکبار دربرابر جبهه مقاومت است

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری گفت: پسمانده‌های نظام استکبار و وابستگان گروه‌های تروریستی و تکفیری با ترور شهید سرافراز صیاد خدایی نشان دادند در برابر جبهه مقاومت زبون و شکست‌خورده هستند.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حجت‌الاسلام احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به منظور ابلاغ سلام و تبریک و تسلیت رئیس جمهور و هیئت دولت در منزل شهید صیاد خدایی حضور یافت.

وی در این دیدار خطاب به همسر، فرزندان و برادر شهید صیاد خدایی، اظهار کرد: با پیوستن ایشان به خیل شهیدان، مسیر انقلاب و ارزش‌ها باشکوه‌تر، مقتدرتر و مستحکم‌تر از گذشته ادامه پیدا خواهد کرد.

حجت‌الاسلام صالحی اظهار کرد: نسل نو انقلاب همانگونه که در اجتماع عظیم نسل جوان و نوجوان در وزرشگاه آزادی و همچنین تشییع باشکوه شهید صیاد خدایی ثابت کردند، با الهام از این شهدای عزیز و الگوگیری از صبوری و ایثار شما خانواده معزز شهدا، در رکاب رهبری معظم انقلاب و پای ارزش‌ها و انقلاب ایستاده‌اند.

وی خطاب به عاملان و آمران این ترور بیان کرد: ضعف و استیصال دشمنان ملت ایران در نبرد رو در رو با جبهه مقاومت و عصبانیت از همراهی مردم با نظام و دولت انقلابی، کوردلان را بر آن داشته تا خوی درّندگی و ذلت خود را نشان دهند و دستشان به خون پاک یکی دیگر از فرزندان انقلاب آلوده شود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با اشاره به اینکه در هیچ جای دنیا ترور نشان پیروزی و برتری نیست، ابراز کرد: پسمانده‌های نظام استکبار و وابستگان گروه‌های تروریستی و تکفیری با ترور شهید سرافراز صیاد خدایی نشان دادند در برابر جبهه مقاومت زبون و شکست‌خورده هستند و با اینگونه تلاش‌های مذبوحانه خود سعی می‌کنند به جسم بی‌رمق نظام استکبار و اسرائیل در حال نابودی، جانی مجدد بدمند.

وی ادامه داد: البته اینان سخت در اشتباهند چرا که شهادت شهید صیادها، نه تنها خدشه‌ای در مسیر انقلاب و ارزشها و جبهه مقاومت ندارد، بلکه خون این عزیزان، موجب رویش نسل جوان و نوجوان خواهد شد.

حجت‌الاسلام صالحی در پایان این دیدار، وصیت شهیدان را خدمت خالصانه به مردم عنوان و تصریح کرد: در این برهه حساس همه مسئولان در دولت مردمی حجت‌الاسلام رئیسی، با الگو گرفتن از راه نورانی شهدا در مسیر خدمت به مردم تلاش مضاعفی خواهند داشت.

گفتنی است، در این دیدار مدیرکل بنیاد شهید تهران، مدیرکل بازرسی استانداری تهران و برخی مدیران نهاد ریاست جمهوری نیز حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha