برگزاری گردهمایی دختران آفتاب از سوی مؤسسه اسوه تهران
کد خبر: 4060510
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۹

برگزاری گردهمایی دختران آفتاب از سوی مؤسسه اسوه تهران

گردهمایی دختران و گرامیداشت روز ملی دختر، 12 خردادماه برگزار می‌شود.

گردهمایی دختران آفتابزهرا بادی، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی اسوه تهران در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: همزمان با آغاز دهه کرامت و ولادت کریمه اهل‌بیت حضرت معصومه(س)، مراسم گرامیداشت روز ملی دختر و گردهمایی 500 نفر از دختران از ساعت 17 در حسینیه قهرودی واقع در خیابان امیریه، خیابان فرهنگ برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم از سوی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اسوه تهران با همکاری مجمع خیرین فرهنگ فاطمی با دعوت از 300 نفر از دختران کم‌برخوردار و ایتام برپا خواهد شد. این دعوت به منظور حمایت معیشتی از خانواده‌ها، توزیع بسته‌های آموزشی و فرهنگی، ارائه راهکار و طرح‌ها به منظور اشتغال‌زایی و کارآفرینی مادران بی‌سرپرست و بدسرپرست برگزار می‌شود.

بادی بیان کرد: تلاوت قرآن توسط قاری ممتاز مرتضی خلیلی، همخوانی گروه تواشیح نورالساجدین، سخنران انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، پخش سرود «سلام فرمانده»، برگزاری مسابقه فرهنگی، اهدای جوایز به نام‌های مزین به معصومه و فاطمه و مولودی‌خوانی مرتضی خلیلی از جمله برنامه‌های این گردهمایی است.

وی ادامه داد: تهیه بسته‌های فرهنگی و رزق معنوی و ثبت‌نام از علاقه‌مندان در تشکیل گروه «دختران مهر فاطمی» با هدف جلب و جذب مشارکت‌های نیکوکاران و خیرین و برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، پژوهشی و آشنایی با شهدا از جمله برنامه‌های جانبی این گردهمایی خواهد بود.

یادآوری می‌شود، گروه جهادی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اسوه تهران با همکاری مجمع خیرین فرهنگ فاطمی طی دهه کرامت اقدام به تهیه و توزیع 500 پرس غذای گرم ویژه افراد کم‌برخوردار می‌کند.

انتهای پیام
captcha