فعالیت پاتوق «نوکاو» در ایتا تحت نظارت مؤسسه اسوه تهران
کد خبر: 4180105
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹

فعالیت پاتوق «نوکاو» در ایتا تحت نظارت مؤسسه اسوه تهران

مؤسسه اسوه تهران اقدام به راه‌اندازی کانال آموزشی با عنوان پاتوق «نوکاو» کرده است تا تمامی علاقه‌مندان از آموزش‌های محدود و رایگان قرآنی و فرهنگی بهره‌مند شوند.

پاتوق «نوکاو»

زهرا بادی، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی اسوه تهران در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به فعالیت کانال آموزشی رایگان «نوکاو»، گفت: آموزش‌های این کانال به صورت رایگان و ویژه عموم علاقه‌مندان به فراگیری مهارت‌های قرآنی در زمینه صحیح‌خوانی قرآن، تجوید، آشنایی با احکام کاربردی، آشنایی با تکنیک‌های اصولی حفظ قرآن و بارگذاری کلیپ‌های آموزشی از اساتیدی ملی و بین‌المللی چون محمدمهدی بحرالعلوم، مسعود وکیل، محمدرضا ستوده و بهروز یاریگل، آشنایی با مهارت‌های هنری و فرهنگی چون قلاب‌بافی، خیاطی، رزین و مکرومه‌بافی و حوزه تربیتی است.

وی با اشاره به اینکه پاتوق نوکاو در ایتا با نشانی nokaveduir فعالیت می‌کند، اظهار کرد: از دیگر محتوای این کانال می‌توان به حوزه تغذیه سالم در اسلام با محوریت آموزش پخت غذاهای سالم، دیدگاه‌های آموزشی در زمینه رابطه مثبت‌اندیشی و سلامت روان، زندگی  سالم خانوده از دیدگاه اسلام و ... اشاره کرد.

بادی با اشاره به سایر برنامه‌های مؤسسه، اضافه کرد: همچنین جلسه شرح و تفسیر نامه‌ها و کلمات قصار نهج‌البلاغه، آموزش احکام بانوان، اصول اخلاق‌مداری در زندگی فردی و اجتماعی روزهای سه‌شنبه، ساعت 15 با جمعیتی قریب به 40 نفر از بانوان در مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اسوه تهران برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، مؤسسه اسوه تهران در خیابان کارگر جنوبی، پایین‌تر از چهارراه لشگر، روبروی دانشگاه علامه، کوچه شهید علی غیاثوند فیصری، بن‌بست آریا، پلاک ۶ قرار دارد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از سایر دوره‌های مؤسسه می‌توانند با شماره 55390120 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha