جشنواره کن توپخانه جنگ تمام‌عیار علیه انقلاب است
کد خبر: 4061240
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا:

جشنواره کن توپخانه جنگ تمام‌عیار علیه انقلاب است

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، در پی اقدامات ضد اسلامی جشنواره فیلم «کن» و اکران فیلم «عنکبوت مقدس» در این جشنواره بیانیه‌ای صادر و تأکید کرد: جشنواره فیلم «کن» یکی از توپخانه‌های جنگ تمام‌عیار علیه انقلاب اسلامی است.

جشنواره کن توپخانه جنگ تمام‌عیار علیه انقلاب استبه گزارش ایکنا؛ متن این بیانیه بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

 إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیهِ رَاجِعونَ

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، در پی اهانت صورت گرفته به مقام کبریایی سلطان سریر ارتضا، حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و اهل بیت گرامی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ع)، مصیبت وارده را به حضرت بقیةالله الاعظم ارواحنا فداه، علمای اسلام، مسلمانان، شیعیان و محبین اهل بیت(ع) در گستره جهان تسلیت عرض می‌نماید.

اقدام هتاکانه مجریان و برگزارکنندگان جشنواره سیاست‌زده «کن» نه تنها دل شیعیان، مسلمانان و محبین اهل بیت(ع) در گستره جهان را به درد آورده بلکه به آزمون دیگری به منظور سنجش مدعیان حقوق بشر مبدل گردیده است. منادیان حقوق بشر، چگونه می‌توانند چشم بر توهین به مقدسات چند صد میلیون مسلمان بربندند و کماکان ادعای تکریم نوع بشر و باورداشت‌های فرهنگی جوامع سر دهند.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، حمایت جشنواره «کن» از سازندگان این فیلم موهن را به اشد وجه محکوم کرده و نسبت به نمایش این فیلم در سینماهای اروپا شدیدا هشدار می‌دهد. نمایش چنین فیلمی در سینماهای اروپا، قطعاً نقض حقوق فرهنگی مسلمانان و خصوصاً شیعیان و محبان اهل بیت پیامبر(ع) بوده و مسئولیت عواقب آن بر عهده دولت‌های اروپایی است.

قدرت گفتمانی و منطق جهانی انقلاب اسلامی، چندین دهه است که محافل فکری اروپایی را درگیر خود ساخته و در چنین شرایطی، اتاق فکرهای غرب، ناتوان از مواجهه فکری، به تخریب و سیاه‌نمایی حداکثری زیست ـ فرهنگ انقلاب اسلامی روی آورده‌اند.

در این میان محافل هنری و جشنواره‌های غربی که تا پیش از این با شعار «هنر برای هنر»، ادعای استقلال از میدان سیاست سر داده بودند، دستپاچه و سراسیمه به ماشین جنگی استکبار جهانی علیه انقلاب مستضعفان جهان بدل شده‌اند. جشنواره فیلم «کن» یکی از توپخانه‌های این جنگ تمام‌عیار علیه انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، ضمن محکومیت شدید تخریب مقدسات ادیان و مذاهب در اروپا، سکان‌داران وزارت فرهنگ و ارشاد در جمهوری اسلامی را متذکر می‌سازد که برخورد موردی و مقطعی با تحرکات سیاسی جشنواره «کن» را کنار نهاده و به تحریم قاطعانه آن روی آورند.

در پایان خطاب به قلوب داغدار محبین و دوستداران امام و مولایمان اظهار می‌داریم همچنانکه اهانت آخرین پادشاه سلسله تزاری به ساحت مقدس و کبریائی امام رئوف‌مان، طومار آن سلسله را برچید و همچنان‌که جفای رضاخانی بر متحصنان و مجاوران حضرت شمس الشموس علیه السلام، عاقبت سیاه و نکبت‌بار رضاخان و خفت و مرگ در غربت و تبعید را نصیب رضاخان و نسل خبیثش نمود، این چنگ‌اندازی فیلم‌سازان و جشنواره‌های غربی نیز مقدمه‌ای خواهد شد بر نابودی توپخانه‌های فرهنگی دین‌ستیزان غرب مدرن علیه ادیان ابراهیمی و خصوصا اسلام عزیز و مکتب اهل بیت (ع). ان شاءالله

 آئینه‌های این حرم از عشق ما پر است

این آفتاب در همه جا منتشر شده ست

حالا هزار اشک، هزاران دعا و بغض

دور ضریح پاک شما منتشر شده ست

والسلام علیكم و رحمت الله و بركاته

١٤٠١/٠٣/١٠

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا

انتهای پیام
captcha