شهادت دختر فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست
کد خبر: 4061291
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

شهادت دختر فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

نظامیان صهیونیست یک دختر جوان فلسطینی را در ورودی اردوگاه العروب هدف شلیک گلوله قرار داده و با ممانعت از رسیدن نیروهای امداد هلال احمر برای نجات جان وی موجب شهادت وی شدند.

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، منابع پزشکی فلسطین اعلام کردند غفران وراسنه، دختر جوان فلسطینی ساعتی پیش در ورودی اردوگاه العروب در شمال شهر الخلیل در کرانه باختری هدف شلیک گلوله نظامیان اشغالگر قرار گرفت.

جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد: نظامیان اشغالگر پس از زخمی کردن وراسنه مانع رسیدن نیروهای امداد این جمعیت برای نجات جان او شدند و پس از گذشت بیست دقیقه او را تحویل دادند که به بیمارستان منتقل شد و در آنجا بر اثر شدت جراحات ناشی از گلوله‌ای که به زیر بغل سمت چپ او اصابت کرده و از زیر بغل سمت راستش خارج شده بود، جان باخت.

نظامیان صهیونیست برای توجیه جنایت خود مدعی شدند که وراسنه قصد انجام عملیات با سلاح سرد داشته است.

این دختر 31 ساله یک آزاده فلسطینی از منطقه شیوخ العروب در همجواری اردوگاه العروب  و فارغ‌التحصیل رسانه از دانشگاه الخلیل بود و در رادیوهای محلی فلسطین کار خبرنگاری می‌کرد.

رژیم صهیونیستی در سایه سکوت جامعه بین‌المللی به اعدام میدانی و بی‌دلیل شهروندان فلسطینی ادامه می‌دهد.

کمیته‌های مقاومت در فلسطین جنایت اعدام شهیده غفران وراسنه را تداوم خط مشی خصمانه، نژادپرستانه و فاشیستی رژیم اشغالگر علیه فرزندان مردم بی‌گناه فلسطین خواند.

این کمیته‌ها تأکید کردند: نظامیان اشغالگر صهیونیست در پست‌های ایست و بازرسی که در خیابان‌های کرانه باختری وضع کرده‌اند و در واقع پست‌های مرگ خوانده می‌شوند، مردم بی‌سلاح ما را هدف می‌گیرند.

جنبش المجاهدین فلسطین نیز اعلام کرد: اقدام نظامیان صهیونیست در قتل خونسردانه غفران وراسنه اسیر آزاد شده فلسطینی در الخلیل مؤید این است که راه نجات ملت فلسطین در تشدید انتفاضه و رویارویی با رژیم اشغالگر در همه میادین است.

انتهای پیام
captcha