خیانت سران عرب نمی‌تواند به مسئله فلسطین پایان دهد
کد خبر: 4061389
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
آیت‌الله اختری در مراسم تجدید میثاق با رهایی قدس:

خیانت سران عرب نمی‌تواند به مسئله فلسطین پایان دهد

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری با تأکید بر این‌که ملت ایران در کنار مجاهدان مقاومت در فلسطین ایستاده است، گفت: ترفندهای سیاسی ـ بین‌المللی و خیانت برخی سران مرتجع عرب نمی‌تواند به مسئله فلسطین پایان دهد و سبب شود که این مسئله فراموش شود.

خیانت سران عرب نمی‌تواند به مسئله فلسطین پایان دهدبه گزارش خبرنگار ایکنا، مراسم تجدید میثاق فعالان، سازمان‌های مردم‌نهاد و اصحاب رسانه با آرمان رهایی قدس امروز ۱۱ خردادماه در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد.

فرهنگسرای رسانه، جمعیت دفاع از ملت فلسطین، خبرگزاری قدس، اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی حامی حقوق ملت فلسطین، مجمع سازمان‌های غیر دولتی و فعالان حامی آزادی قدس شریف، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری و مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی و حرم مطهر امام(ره) در برگزاری این مراسم همکاری داشتند.

آیت‌الله محمدحسن اختری، رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: این اجتماع از سوی جمعیت دفاع از ملت فلسطین و دیگر نهادهای مدافع فلسطین برگزار شده است؛ کسانی که همواره با برگزاری کنفرانس، گفت‌وگو و برنامه‌های مختلف حمایت خود را از راه و خط مشی ملت فلسطین اعلام کرده‌اند و روشی را که امام(ره) را به یادگار گذاشتند، زنده نگه داشته‌اند.

وی افزود: ملت مسلمان ایران و دیگر ملت‌ها همچون لبنان و سوریه همواره راه امام(ره) را ادامه داده‌اند، نقش امام در مسئله فلسطین بسیار تأثیرگذار بود و در چند جمله نمی‌توان آن را خلاصه کرد.

اختری تصریح کرد: امروز برای تجدید بیعت و تجدید میثاق رسانه‌های معتقد به حمایت از فلسطین، نهادها، سمن‌ها و مجموعه‌های دولتی با امام(ره) در مرقد ایشان حضور یافته‌ایم تا ضمن اعلام تجدید میثاق، به روح امام(ره) اعلام کنیم در خط امام و رهبری ثابت قدم هستیم و آن را ادامه می‌دهیم.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین تأکید کرد: رژیم اشغالگر قدس باید بداند ملت و دولت ایران و پیروان و شاگردان امام در مسیر ریشه‌کنی اسرائیل و تحقق آرمان امام(ره) ثابت قدم هستند؛ همانگونه که  بنیانگذار کبیر انقلاب فرمود این غده سرطانی باید ریشه‌کن شود.

وی افزود: ترفندهای سیاسی بین‌المللی و خیانت برخی سران مرتجع عرب نمی‌تواند مسئله فلسطین را پایان دهد و سبب شود که این مسئله فراموش شود.

اختری بیان کرد: رژیم اشغالگر قدس می‌داند که همان‌گونه که امام با رهبری خود نیرنگ‌ها و توطئه‌های صهیونیستی را خنثی کرد و آن‌ها را در رسیدن اهدافشان شکست داد، امروز انتفاضه علیه اسرائیل و مبارزه با صهیونیسم در حال توسعه و پیشروی است.

وی گفت: ما به ملت و مجاهدان فلسطین و جهاد و حماس اعلام می‌کنیم که در کنارتان هستیم و آرمان امام را سرلوحه حرکتمان قرار می‌دهیم و به عنوان دوستان، علاقه‌مندان و حامیان فلسطین ایستاده‌ایم و باید در این راه کوشاتر باشیم.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ادامه داد: امروز زمینه‌های حرکت انتفاضه توسعه یافته و فلسطین در شرایط بسیار خوب و قدرتمندانه قرار دارد و مردم در کشورهای دیگر با آرمان فلسطین بیشتر آشنا شده‌اند و به‌زودی زود پیروزی و آزادی فلسطین محقق خواهد شد.

آیت‌الله اختری در پایان تأکید کرد: وظیفه ما حمایت از ملت فلسطین و آشناسازی مردم با آرمان فلسطین و برملا ساختن جنایت‌ها و خیانت‌های رژیم صهیونیستی، کشورهای عرب و آمریکا و انگلیس است و ما باید این راه را ادامه دهیم تا به پیروزی نهایی مورد نظر امام(ره) برسیم.

انتهای پیام
captcha