مدال افتخار آستان قدس رضوی به مفسر نهج‌البلاغه در یزد اهدا شد
کد خبر: 4062044
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۵

مدال افتخار آستان قدس رضوی به مفسر نهج‌البلاغه در یزد اهدا شد

خدام رضوی که به مناسبت دهه کرامت در یزد به‌سر می‌برند، در منزل آزاده سرافراز و جانباز ۵۰ درصد و مدرس نهج‌البلاغه حضور یافته و مدال افتخار آستان قدس را به وی اهدا کردند.

مدال افتخار آستان قدس رضوی به مفسر نهج‌البلاغه در یزد اهدا شدبه گزارش ایکنا از یزد، نمایندگان آستان قدس رضوی که به مناسبت دهه کرامت در یزد به‌سر می‌برند، 14 خردادماه در منزل حسین ابویی، آزاده سرافراز و جانباز ۵۰ درصد حاضر شدند و از وی عیادت کردند.

این آزاده سرافزار، به مدت ۸ سال در اسارت رژیم بعث بود. وی بند اسارت را به فرصت تبدیل کرده و در همان دوران، با تلاش و جدیت به یادگیری تفسیر نهج البلاغه همت گماشت و هم اکنون مفسر و استاد نهج البلاغه بوده و به تدریس این کتاب ارزشمند شیعه مشغول است.

خدام حریم ملکوتی حضرت رضا(ع) در این دیدار، مدال افتخار آستان قدس رضوی را به وی اهدا کردند.

همچنین گروهی از خادمان امام مهربانی‌ها، با حضور در بیمارستان شهید صدوقی یزد شمیم آن خورشید مهربانی را در فضای بیمارستان پراکنده کردند.

 خادمان بارگاه شمس‌الشموس، ضمن عیادت از بیماران بخش‌های مراقبت‌های ویژه، سرطان اطفال، داخلی و ... عطر و صفای خوش بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) را در این بیمارستان جاری و از زحمات دلسوزانه کادر درمان تجلیل کردند.

انتهای پیام
captcha