بیانیه گروه‌های مقاومت فلسطین در محکومیت شهادت مجاهد فلسطینی
کد خبر: 4063534
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵

بیانیه گروه‌های مقاومت فلسطین در محکومیت شهادت مجاهد فلسطینی

جنبش جهاد اسلامی و حماس با انتشار بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت سمیح عمارنه، مجاهد و آزاده فلسطینی، بر تداوم مقاومت به عنوان تنها راه مقابله با اشغالگران تأکید کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد، جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت این آزاده مجاهد تأكيد كرد: خون شهدا قيام مستمر عليه اشغالگران را نیرو می‌بخشد و ما به مردم قهرمان جنین درود می‌فرستیم که نبض تپنده انقلاب علیه صهیونیست‌ها هستند.

در ادامه این بیانیه آمده است: مقابله با جنایت‌های اشغالگران و ریختن خود ملت فلسطین بدون توجه به قوانین بین‌المللی و معیارهای حقوق بشر جز با افزایش مقاومت و درگیری بیشتر با سربازان اشغالگر و شهرک‌نشینان افراطی در تمام اراضی اشغالی امکان‌پذیر نخواهد بود.

از سویی جنبش جهاد اسلامی نیز با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد: این اقدامات و جنایت‌ها نمی‌تواند مسیر مقاومت و جهاد در فلسطین را متوقف سازد. ملت فلسطین همچنان در برابر صهیونیست‌ها خواهد ایستاد.

در این بیانیه همچنین آمده است: بدون شک خون به ناحق ریخته شده شهید فلسطینی در شهر جنین موجب تقویت روحیه مقاومت در صفوف فلسطینیان خواهد شد.

سمیح عمارنه، آزاده فلسطینی که در درگیری‌های اخیر در شهرک یعبد در مجاورت شهر جنین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده بود، به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین امروز شنبه اعلام کرد که سمیح عمارنه جوان مجروح فلسطینی که در بیمارستانی در رام الله بستری و تحت درمان بود، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده است. این آزاده فلسطینی پیش‌تر چندین سال را در زندان‌های رژیم صهیونیستی گذرانده بود.

انتهای پیام
captcha