برگزیدگان مسابقات قرآن بسیج تهران تجلیل شدند
کد خبر: 4063738
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱

برگزیدگان مسابقات قرآن بسیج تهران تجلیل شدند

مسئول دارالقرآن سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران از برگزاری مراسم اختتامیه مرحله استانی بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن بسیج استان تهران و تجلیل از برگزیدگان این رویداد خبر داد.

 برگزیدگان مسابقات قرآن بسیج استان تهران تجلیل شدند

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن زواره‌ای، مسئول دارالقرآن سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری مرحله استانی بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن بسیج سپاه استان تهران در اواخر اسفندماه سال گذشته، گفت: با توجه به مشخص شدن نفرات برتر این مسابقات و در آستانه مرحله کشوری این رویداد، طی مراسمی از برگزیدگان مرحله استانی تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: این مراسم اواخر هفته گذشته با حضور مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین، معاون هماهنگی فرمانده سپاه استان تهران، حامد شاکرنژاد، قاری بین‌المللی و جمعی از حافظان و قاریان قرآن در آستان مقدس حضرت شیخ صدوق (ره) شهرری برگزار شد.

زواره‌ای با اشاره به تجلیل از 50 قاری و حافظ برگزیده در این مراسم، تصریح کرد: مرحله استانی بیست و هشتمین دوره مسابقات قرآن بسیج استان تهران اسفندماه سال قبل و با حضور 250 شرکت کننده در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد. از بین این افراد 50 نفر به آزمون ارزیابی مجازی مرحله سراسری مسابقات سراسری قرآن بسیج راه یافته‌اند.

انتهای پیام
captcha