بازدید خادمان کانون قرآن خدمت رضوی منطقه 4 از موزه ملی قرآن + عکس
کد خبر: 4064165
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

بازدید خادمان کانون قرآن خدمت رضوی منطقه 4 از موزه ملی قرآن + عکس

تعدادی از خادمان و یاوران رضوی کانون قرآن خدمت رضوی منطقه 4 شهر تهران از موزه ملی قرآن کریم بازدید کردند.

بازدید خادمین و یاوران کانون قرآن خدمت رضوی منطقه 4 از موزه ملی قرآنبه گزارش ایکنا، تعدادی از خادمان و یاوران کانون قرآن خدمت رضوی منطقه 4 شهر تهران از موزه ملی قرآن کریم بازدید کردند و از مرقع خطی با موضوع خواص اسماءالله منقول از امام رضا(ع) که به خط نستعلیق در دوره قاجار کتابت شده است و حواشی تمامی صفحات نقوش تزئینی تشعیری مربوط به دوره قاجار با جلد مقوا و روکش چرم با ترنج و سرترنج نقش گل و مرغ است، دیدن کردند.

بنابر گفته منیر روحی، مسئول کانون قرآن خدمت رضوی منطقه 4 «رونمایی از این مرقع طی ایام حضور خادمیاران انجام شد. همچنین طی این دیدار پس از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فخرالدین صابری، مدیر موزه ملی قرآن کریم، هدیه‌ای نیز به خادمان اهدا شد».

اهدای قرآن تبرکی آستان قدس رضوی از سوی مسئول کانون قرآن منطقه 4 به مدیریت موزه و تلاوت قرآن توسط قدیانی از خادمیاران این کانون و مولودی‌خوانی از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

از برنامه دهه کرامت کانون قرآن خدمت رضوی منطقه 4 می‌توان به برپایی میز خدمت در مراسم اختتامیه دهه کرامت در میدان ملت توسط خادمیاران و اهدای جوایز به کودکان و نوجوانان حافظ قرآن، شرکت خادمین کانون قرآن در اجتماع خادمیاران در هیئت خدام‌الرضا(ع) «آیین شکرگزاری» در مرقد مطهر امام(ره)، برپایی میز خدمت توسط خادمیاران کانون قرآن در فرهنگسرای اشراق و اهدای جوایز به حافظان قرآن و برپایی کارگاه صداسازی برای اساتید و خادمیاران کانون قرآن با تدریس سیدمصطفی سجادصادقی، قاری ممتاز کشورمان، مباحثه حضوری آیه به آیه با قرآن‌آموز خارج از کشور مقیم کشور سریلانکا و خواندن سرود سلام فرمانده توسط کودکان و نوجوانان خادمیاران و اهدای جوایز به کودکان اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha