فعالیت کانون قرآن خدمت رضوی منطقه ۴ در مسجدالرسول(ص) تهران+ عکس
کد خبر: 4135849
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶

فعالیت کانون قرآن خدمت رضوی منطقه ۴ در مسجدالرسول(ص) تهران+ عکس

کانون قرآن خدمت رضوی منطقه ۴ با همراهی سایر کانون‌ها در مسجدالرسول(ص) میدان رسالت میز خدمت برپا کردند.

کانون قرآن خدمت رضوی منطقه ۴منیر روحی، مسئول کانون قرآن خدمت رضوی منطقه ۴ در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: این کانون قرآن با کانون عمومی فعال محله کوهک منطقه چهار و همکاری سایر کانون‌های خدمت رضوی در مسجدالرسول(ص) میدان رسالت در آخرین روزهای ماه مبارک از ساعت ۱۷:۳۰ تا پس از افطار میز خدمت برپا کردند. 

وی با اشاره به حضور فعال قریب به ۷۰ خادم و یاور رضوی در این برنامه، افزود: پرچم‌گردانی متبرک امام رضا(ع)، پرسش و پاسخ قرآنی، سوالات حفظ از خردسالان و اهدای هدایا، مشاوره قرآنی، نقاشی با موضوع ماه ضیافت الهی و ... از جمله برنامه‌های میز خدمت کانون قرآن این منطقه بود.

روحی به استقبال حدود ۵۵۰ نفر از روزه‌داران و علاقه‌مندان از خدمات میزهای خدمت حاضر، خبر داد و بیان کرد: کانون خدمت رضوی، کانون وقف و نذر، کانون تعلیم و تربیت، کانون نوجوانان و جوانان رضوی، کانون ایثار و شهادت، کانون مشاوره حقوقی، کانون خانواده، کانون محصولات فرهنگی، کانون تبلیغ دینی، کانون سلامت از جمله کانون‌های حاضر در این برنامه بودند.

وی به حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا نجاتی، مسئول دفتر خدمت رضوی منطقه ۴  در این برنامه اشاره کرد و گفت: در ابتدای این مراسم نیز آقای ناهیدی، مدیر کانون‌های خدمت رضوی محله کوهک شرح حالی از فعالیت خادمان این محله ارائه کرد. در پایان این برنامه چندساعته نیز پس از پرچم‌گردانی، ضیافت افطاری انجام شد.

انتهای پیام
captcha