دومین مرحله «طرح قرآنی تسنیم» به میزبانی نداجا بوشهر برگزار شد
کد خبر: 4064303
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰

دومین مرحله «طرح قرآنی تسنیم» به میزبانی نداجا بوشهر برگزار شد

مسئول قرآن، عترت و نماز عقیدتی سیاسی نداجا بوشهر گفت: دومین مرحله طرح «قرآنی تسنیم» ویژه کارکنان وظیفه در بخش ترجمه و مفاهیم به میزبانی عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی ارتش در بوشهر برگزار شد.

 سروان عوض امانت، مسئول قرآن، عترت و نماز عقیدتی سیاسی نداجا بوشهر، در حاشیه برگزاری دومین مرحله طرح «قرآنی تسنیم» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا در بوشهر اظهار کرد: اهداف اصلی این طرح شامل؛ آموزش ترجمه لغات قرآن، آشنایی کارکنان وظیفه با مفاهیم والای این کتاب آسمانی، همچنین شناسایی استعدادهای نهفته قرآنی و ایجاد فضای معنوی بین کارکنان وظیفه است. 

دومین مرحله طرح «قرآنی تسنیم» به میزبانی نداجا بوشهر برگزار شد + عکس

وی با اعلام این مطلب که عقیدتی سیاسی نداجا بوشهر میزبانی دومین مرحله طرح «قرآنی تسنیم» ویژه کارکنان وظیفه در بخش ترجمه و مفاهیم را عهده‌دار این دوره از مسابقات بوده است، افزود: مبنای اصلی این طرح؛ کتابچه‌های مختصری است که از هر جزء قرآن، شامل موضوعات کاربردی ویژه این عزیزان در دو گروه جداگانه، شامل کارکنان وظیفه زیر دیپلم و کارکنان وظیفه بالای دیپلم تا کارشناسی ارشد می‌باشد. 

امانت عنوان کرد: با بهره مندی از فرصت کلاس‌های قرآن، مطالب هر جزء از قرآن، طی جلسات متعدد در طول چهار ماه تدریس می‌گردد و در نهایت به سربازانی که نمره ۷۰ از ۱۰۰ کسب کرده باشند، علاوه بر هدایای نقدی و غیرنقدی به‌همراه گواهینامه اعطا می‌شود. 

دومین مرحله طرح «قرآنی تسنیم» به میزبانی نداجا بوشهر برگزار شد + عکس

یادآور می‌شود، دومین مرحله طرح «قرآنی تسنیم» برمبنای تعالیم برگرفته از جزء دوم قرآن کریم در روز سه‌شنبه ۲۴ خردادماه با رشد چشمگیری به میزبانی عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد. 

حامد فکوری 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha