خدمات‌رسانی قوای نظام در راستای کسب رضایت‌مندی مردم باشد
کد خبر: 4065413
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴
آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

خدمات‌رسانی قوای نظام در راستای کسب رضایت‌مندی مردم باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر گفت: اجرای هر طرح و پروژه در فضای شهری و روستایی و رساندن خدمات به جامعه هدف از سوی کارگزاران و متصدیان سران سه قوه در کلان باید با رعایت رسم امانت‌داری و کسب رضایت‌مندی خدا و جلب اعتماد عمومی باشد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهربه گزارش ایکنا از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، امروز،30 خردادماه با سید‌سهولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس‌جمهور و مسئول اجرای مصوبات سفرهای ریاست جمهوری در محل نهاد ریاست جمهوری در تهران دیدار و در رابطه با مسائل مختلف کلان کشور و استان بوشهر به‌ویژه مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند. 

آیت‌الله صفایی‌بوشهری در این نشست بر اجرایی شدن مصوبات سفر سال گذشته ریاست جمهوری به استان تأکید و اظهار کرد: اجرای هر طرح و پروژه در فضای شهری و روستایی و رساندن خدمات به جامعه هدف از سوی کارگزاران و متصدیان سران سه قوه در کلان باید با رعایت رسم امانت‌داری و کسب رضایت‌مندی خدا و جلب اعتماد عمومی باشد و در این رابطه زمینه‌ نظارت بر طرح‌ها و پروژه‌ها با مشارکت مردم صورت پذیرد. 

وی در ادامه با بیان اینکه هر طرح ملی و استانی لازم است که پیوست فرهنگی و اجتماعی داشته باشد، افزود: از مهمترین مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، تکمیل پروژه خط راه آهن شیراز - بوشهر - عسلویه و اجرای بزرگراه بوشهر به شیراز است که ضرورت دارد هر چه سریع‌تر اجرایی شود. 

سید‌سهولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس‌جمهور نیز در این دیدار بیان کرد: تا پایان سال ۱۴۰۰ مبلغ ۱۲۵۰ میلیارد تومان از مصوبات این سفر تخصیص یافته و به استان بوشهر ابلاغ شده است. پس باید اجرای گام به گام پروژه‌ها و طرح‌های کلان فرهنگی، عمرانی، اقتصادی و اجتماعی توسط متولیان پیگیری و تکمیل شود. 

همچنین در پایان این نشست آیت‌الله صفایی‌بوشهری از معاون اجرایی رئیس‌جمهور جهت سفر به استان و پیگیری روند اجرای مصوبات دعوت کرد و بنا شد به زودی ایشان با حضور در استان و برگزاری جلسات با متولیان و مرتبطین با مسائل راه آهن این مهم را پیگیری کند و گزارش اجرایی آن را به اطلاع مردم و رسانه برساند.

همچنین در این دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر، در رابطه با مسائل کلان نهاد امامت جمعه و حوزه امامت جمعه و نیز درباره موقوفات و در خدمت قرار گرفتن خدمات اجتماعی، فرهنگی و قرآنی مراکز افق برای مردم و حضور سازمان اوقاف در پروژه‌های مردم نهاد و مراکز دانش‌بنیان به ترتیب با حجج‌الاسلام محمد‌جواد حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و سید‌مهدی خاموشی، رياست سازمان اوقاف و امورخیریه کشور در تهران به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداختند. 

حامد فکوری 

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha