برگزاری مرحله نهایی مسابقات قرآن دانش‌آموزی در همدان
کد خبر: 4065637
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

برگزاری مرحله نهایی مسابقات قرآن دانش‌آموزی در همدان

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش همدان از برگزاری مرحله نهایی چهلمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در مرحله استانی خبر داد.

عباس تجری، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان همدانعباس تجری، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مرحله پایانی چهلمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در استان همدان در حال برگزاری است که در روزهای ۲۹ و ۳۰ خرداد پسران به رقابت پرداختند و امروز ۳۱ خرداد و یکم تیرماه نیز دختران به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه مرحله نیمه نهایی مسابقات قرآن ۱۵ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه در رشته‌های پژوهش در نهج‌البلاغه، تفسیر موضوعی قرآن، صحیفه سجادیه، احکام، انشای نماز، ترتیل، قرائت و حفظ در رشته های ۵ جزء، 10 جزء، ۲۰ جز، حفظ کل و حفظ عمومی برگزار شد، افزود: در این مرحله ۱۷۶ دانش‌آموز موفق شدند به مرحله استانی راه پیدا کنند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش همدان یادآور شد: پس از آخرین روز برگزاری مسابقات قرآن، راه‌یافتگان به مرحله کشوری مشخص خواهند شد.

انتهای پیام
captcha