حقوق بشر بهانه‌ای برای افزایش تحریم‌ها شده است
کد خبر: 4066306
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷

حقوق بشر بهانه‌ای برای افزایش تحریم‌ها شده است

امام جمعه کرج گفت: آمریکا حقوق بشر را بهانه‌ای برای تحریم کشورها قرار داده است اما برای اینکه سهام شرکت‌های اسلحه‌سازی صهیونیستی را بالا نگه دارند دست به هرکاری می‌زند.

آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج

به گزارش ایکنا از البرز، آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه‌های نماز جمعه سوم تیرماه کرج با اشاره به هفته قوه قضاییه گفت: دستگاه قضا باید مستقل و کارآمد باشد و برخورد با مجرمان را در دستور کار خود داشته باشد، پناهگاه ستمدیدگان باشد و بدون ترس از جو سازی‌ها و غوغاسالاری‌های رسانه‌ای با قدرت حکم‌ها را صادر کند.

وی گفت: گاهی طول‌کشیدن بررسی پرونده‌ها موجب دلسرد شدن مردم می‌شود، احقاق حق نباید در کام مردم کم شود، لذا نقش مهم قوه قضاییه امیدآفرین است.

این مسئول افزود: روزهای تیرماه پراز حوادثی است که دشمنان برای ما تدارک دیدند، امروز وضعیت گروه منافقین برای تمام دنیا مشخص است، ولی او را تروریست نمی‌دانند، اما سپاه پاسداران با همه تلاش‌هایی که برای کشور انجام داده تروریست می‌دانند و تحریم می‌کنند.

حسینی‌همدانی با بیان اینکه حقوق بشر را بهانه‌ای برای تحریم کشورها قرار داده‌اند، افزود: در حالی که خودشان به خودشان رحم نمی‌کنند، برای اینکه سهام شرکت‌های اسلحه‌سازی صهیونیستی را بالا نگه دارند دست به هرکاری می‌زنند.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی ما را مورد انتقاد قرار می‌دهند که چرا حکم شرع را اجرا و اعدام می‌کنید در حالی که خودشان بدترین جنایت‌ها را در مورد مردم آمریکا انجام داده‌اند، آمریکا در بین ۱۰ کشور نخست ناامن برای زنان است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه ده‌ها مورد دیگر وجود دارد که نشان از کارنامه سیاه آمریکا در موضوع حقوق بشر است گفت: رییس جمهور کم حافظه آمریکا اخیرا در حال متحدکردن کشورهای منطقه علیه ایران است، این کارهایی که انجام داده‌اید تاکنون به کجا رسیده است.
این مسئول گفت: اگر گوش شنوا داشته باشید امروز تمام مظلومان عالم وقتی اسم آمریکا می‌آید فقط شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به پروژه ایران‌هراسی گفت: این رژیم جعلی خوب می‌داند ایران با مردم اسراییل کار ندارد و با قلب رژیم صهیونیستی، در تلاویو کار دارد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه پاسخ ایران به شرارت‌های اسراییل در منطقه حتمی است، متذکر شد: ایران به وعده‌های خود در این زمینه انتقام عمل می‌کند و این انتقام وحشت به جان رژیم صهیونیستی انداخته است.

حسینی‌همدانی با اشاره به اینکه اسراییل به دروغ به شهروندان عادی خود، آنها را از سفر به کشورهای اطراف منع کرده است تا ایران هراسی ایجاد کند و در این باره به دنبال فضاسازی کاذب است، تصریح کرد: ایران اسلامی به مردم عادی کاری ندارد و اگر اراده انتقام از سوی ایران شکل بگیرد قطعا قلب اسراییل مورد هدف است.

انتهای پیام
captcha