ضرورت جهاد تبیین در معرفی آمریکا به جوانان
کد خبر: 4068371
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت‌های دینی و مذهبی بیان کرد:

ضرورت جهاد تبیین در معرفی آمریکا به جوانان

مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت‌های دینی و مذهبی با بیان اینکه ما به دنبال آن نیستیم چیزی را به آمریکا منتسب کنیم، بلکه تنها نقاب از چهره سردمدارانش بر‌می‌داریم، گفت: باید واقعیت را برای جوانان به‌مثابه یک جهاد تبیین کنیم تا برخی فریب آمریکا را نخورند.

به گزارش ایکنا، ماموستا عبدالسلام کریمی، مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت‌های دینی و مذهبی، 12 تیرماه در چهارمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری، که به همت سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران و مشارکت دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، در سالن همایش‌های بین‌المللی خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، گفت: ما به دنبال آن نیستیم چیزی را به آمریکا منتسب کرده تا ایجاد تنفر از آن‌ها کنیم. ما در اینجا جز نقاب‌برداری کار دیگری نمی‌کنیم و‌ نقاب از چهره خبیث و خشن سردمداران آمریکا برمی‌داریم.

وی ادامه داد: در این میان هم فرقی میان دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان نیست؛ یکی با ماسک و یکی بدون ماسک است. ما باید این واقعیت را برای جوانان به‌مثابه یک جهاد تبیین کنیم تا برخی فریب آمریکا را نخورند.

ماموستا کریمی بیان کرد: جنایات آمریکا نسبت به هر انسان و کشوری است که ادعای آزادی دارد لذا این جنایات فقط مختص کشورهای اسلامی و ایران نیست.

وی در ادامه بیان کرد: آیین ما می‌گوید که نه ظالم باشیم، نه مظلوم بلکه دنبال حقوق بشر و تکریم انسان‌ها باشیم. آمریکا با یک دست از انجیل ‌و عشق و‌ محبت صحبت می‌کند اما در عمل جز خشونت و نقض حقوق بشر در طول تاریخ از آن‌ها سراغ نداریم.

مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت‌های دینی و مذهبی با بیان اینکه ما با هیچ کشوری مخالف نیستیم بلکه با ظالمان مخالفیم، افزود: آمریکا مظهر این ظالمان است در حالی که اسلام قتل یک نفر را مساوی کشته شدن همه انسان‌ها می‌داند.

وی، ادعای حقوق بشر توسط آمریکا را مصداق واقعی «كَلِمَةُ حَقٍّ يُرَادُ بِهَا بَاطِلٌ» دانست و گفت: اسلام، مردم را خانواده خدا می‌داند و این ایده و دکترین و راهبرد ماست.

ماموستا کریمی خطاب به آمریکا، بیان کرد: در آیین اسلام نه فقط مسلمانان بلکه غیر مسلمانان و حتی غیر انسان‌ها هم دارای حق هستند؛ حال شما آمریکایی‌ها چه چیزی را می‌خواهید به ما یاد بدهید؟

وی ابراز کرد: ما آگاه‌تر و دلسوزتر از مقام معظم رهبری نداریم لذا نباید ایشان را رها کنیم تا جریانی مشابه کربلا ایجاد شود و نه از ایشان جلوتر برویم تا جریانی مشابه خوارج شکل بگیرد؛ ان‌شاءلله اینگونه همایش‌ها در جهت تبیین و تاثیرگذاری بیشتر باشد.

انتهای پیام
captcha